الگوریتم RANK BRAIN در سئو سایت

پنجشنبه 18 مرداد 1397
15:52
امامی

rank brain چیست؟

rank brain یک الگوریتم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است. این الگوریتم درخواست جستجوهای گوگل را مورد پردازش قرار می دهد و مرتب می کند. rank brainدر مواجهه با کلمات ناآشنا، کلمات مشابه را حدس زده و جستجو را بر اساس همان کلمات انجام می دهد. همچنین این الگوریتم برای نمایش مطالبی با کلمات کلیدی متفاوت و طولانی بسیار کاربردی است. نتایج جستجوی عبارت بر اساس این الگوریتم در کشورهای مختلف متفاوت است. به صورت کلی الگوریتم rank brain می تواند کلمات و الگوهای جدید را شناسایی کند و آن ها را یاد بگیرد.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

هوش مصنوعی یعنی طراحی سیستم های کامپیوتری به صورتی که کامپیوتر بتواند تا حد ممکن مانند انسان فکر یا عمل کند.

الگوریتم های یادگیری ماشین الگوریتم هایی هستند که بدون کمک انسان می توانند به جمع آوری اطلاعات پرداخته، از اطلاعات استفاده کنند و عملکرد خود را بهبود بخشند.

اهمیت rank brain

این الگوریتم یکی از الگوریتم هایی است که مشخص می کند چه نتایج و چه سایت هایی در صفحه جستجوی گوگل نمایش داده شوند؛ همچنین مشخص می کند که این سایت ها در کدام قسمت و کدام صفحه جستجوگر گوگل به نمایش درآیند. تقریبا می توان گفت بین الگوریتم های موجود برای ارزیابی سایت الگوریتم rank brain از مهمترین آن ها به شمار می رود.

با استفاده از این الگوریتم نتایج غیر مرتبط با موضوع جستجو شده کمتر نمایش داده می شود؛ و کاربران تجربه ی بهتری از کار با موتور جستجوی گوگل کسب می کنند. الگوریتم rank brain با توجه به تاریخچه جستجوی کاربر، موقعیت مکانی و ... سعی می کند نزدیکترین نتایج مورد نظر کاربر را نمایش دهد.

البته می توان گفت گوگل در تمامی جستجو ها از این الگوریتم استفاده نمیکند. بلکه در جستجوهای حساس یا کلمات کلیدی طولانی این الگوریتم به میدان می آید.

الگوریتم سئو سایت

چگونگی تاثیر الگوریتم rank brain بر سئو و بهینه سازی سایت

یکی از مهمترین عوامل موثر در سئو سایت، استفاده از کلمات کلیدی می باشد. کلمات کلیدی باید آن کلماتی باشند که مشتریان کسب و کار شما آن را در گوگل جستجو می کنند. پس انتخاب کلمات کلیدی امری مهم است که باید با دقت انجام شود. انتخاب کلمه کلیدی مناسب که پایه سئو می باشد؛ قسمتی است که rank brain بیشترین تاثیر را روی آن دارد. البته الگوریتم اصلی موتور جستجوی گوگل مرغ مگس خوار نام دارد و rank brain بخشی از الگوریتم اصلی گوگل می باشد.

دیگر سئو محتوا بر اساس یک کلمه کلیدی مفید واقع نمی شود. با وجود الگوریتم rank brain باید به جست و جوی معنایی اهمیت بسیاری قائل شد و همیشه در پی این بود که دقیقا کاربر چه جملاتی را جستجو می کند و چه می خواهد بخواند. همچنین با تمرکز بر روی کلمات کلیدی طولانی که به نظر کاربر نزدیک باشد می توانید به رتبه بهتری در موتور جستجوی گوگل دست پیدا کنید.

با استفاده از این الگوریتم و تکنولوژی هوش مصنوعی به کار رفته در آن، نقش تکنیک های سئو کلاه سیاه روز به روز کم رنگتر از قبل می شود. یقینا با وجود این الگوریتم، جستجوی کلمات کلیدی طولانی یا حتی جملات راحت تر شده و نتایج بهتری به دست می آید. پس می توان گفت با نتایج دقیق این الگوریتم توجه به تولید محتوای با کیفیت و اصول سئو بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.


[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سفارش ساخت وب سایت نوبت دهی

سه شنبه 9 مرداد 1397
0:03
امامی

سایت های نوبت دهی برای برخی سازمان ها استفاده می شوند و مزایای بسیاری دارند. یکی از مزایای آن گرفتن نوبت به آسانی در هر مکانی بدون نیاز به رفت و آمد است. به خصوص که امروزه ترافیک های شهری وقت زیادی را تلف می کنند. سامانه های نوبت دهی بیشتر برای بیمارستان ها و پزشکان کاربرد دارد. البته این به این معنا نیست که سایر سازمان ها نمی توانند از سامانه های نوبت دهی استفاده کنند. همه سازمان هایی که برای ارائه خدمات بهتر به کاربرانشان نیازمند نوبت دهی هستند؛ می توانند از سایت های نوبت دهی استفاده کنند. با این کار از بسیاری مراجعه های غیر ضروری کاسته می شود. سامانه نوبت دهی پزشکی ویزیطب یکی از نمونه کار های حرفه ای شرکت نوپرداز در زمینه ساخت سایت های نوبت دهی است.

جهت سفارش ساخت وب سایت نوبت دهی با ما در تماس باشید.

امکاناتی که سایت های نوبت دهی باید دارا باشند

انتخاب مکان

با استفاده از این سایت ها می توان نزدیک ترین شعبه از سازمان مورد نظر یا مطب را انتخاب کرد. زیرا سامانه های نوبت دهی با تقسیم بندی های مکانی، موجب می شوند به راحتی نزدیک ترین مکان را انتخاب کرد. البته برای سایت های نوبت دهی که فقط برای یک پزشک یا سازمانی تنها با یک شعبه ساخته می شوند؛ نیازی به این گزینه نیست.

انتخاب تاریخ

باید سامانه های نوبت دهی آنلاین تقویم هایی داشته باشند تا کاربر تاریخ مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کند. وجود این بخش ضروری است و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

انتخاب ساعت

در مرحله بعدی باید با توجه به تاریخ انتخاب شده، ساعت مراجع نیز مشخص شود. در این قسمت کاربر می تواند خودش ساعت مورد نظر را در صورت خالی بودن انتخاب کند. یا با توجه به روند کاری سازمان ساعاتی برای مراجعه حضوری توسط سامانه به کاربر اعلام شود.

ثبت اطلاعات

در مرحله آخر پس از انتخاب تاریخ و ساعت مراجعه حضوری کاربر، با توجه به خدمات و نیازهای سازمان یا مطب می توان اطلاعاتی را از کاربر درخواست کرد. این اطلاعات ثبت می شوند و در هنگام مراجعه حضوری تطبیق داده می شوند. برای مثال می توان ثبت اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ... را از کاربر درخواست کرد.

امکانات ویژه برای سایت های نوبت دهی پزشکان

در این سایت ها معرفی کامل پزشک و تخصصشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر سایت نوبت دهی برای یک بیمارستان یا درمانگاه است. کلینیک های مختلف را باید از هم تفکیک کرد و نام پزشکان مربوطه را در کلینیک مختص به آن ها دسته بندی کرد تا کار برای کاربران راحت تر باشد.

از ویژگی های مفید دیگری که اینگونه سایت ها میتوانند داشته باشند؛ دادن یک کد پیگیری به بیماران است. با این کار در زمان مراجعه حضوری عملیات ویزیت کردن به سرعت انجام می شود.

علاوه بر این امکانات تمام موارد اختصاصی نیز قابلیت پیاده سازی بر روی سایت سفارش داده شده را توسط تیم برنامه نویسی نوپرداز خواهد داشت.


[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طراحی سایت واکنش گرا تهران

جمعه 29 تير 1397
12:20
امامی

طراحی سایت تهران در واقع منظور از طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا روشی درحوزه طراحی سایت می باشد که به کمک آن وب سایت طراحی شده در دستگاه های هوشمند نظیر تبلت ها و تلفن های همراه پیشرفته ، قابل مشاهده خواهد بود . در واقع با انجام طراحی سایت حرفه ای ، وب سایت شما مطابق با رزولوشن صفحه نمایش دستگاه هوشمند کاربر به بهترین شکل ظاهر خواهد شد . همان طور که قابل مشاهده می باشد روز به روز بر تعداد کاربران دستگاه های هوشمند در سراسر جهان افزوده می شود از این رو انجام طراحی سایت به صورت واکنش گرا یا ریسپانسیو به یکی از نیاز های تمامی کسب وکار ها تبدیل شده است . علاوه بر این از آن جایی که طراحی سایت ریسپانسیو امروزه بسیار رواج پیدا کرده است ، موتور های جستجو گر نیز ( به خصوص موتور جستجو گر گوگل ) واکنش گرا بودن وب سایت ها را به عنوان یکی از کاراکتر های مهم و موثر در رتبه بندی آن ها در نظر گرفته اند . راهکار های گوناگونی در راستای شرکت طراحی سایت در حوزه ی طراحی سایت موجود می باشد که به کمک آن ها و با رعایت تمامی اصول و استاندارد های موجود در طراحی سایت می توانید به بهترین نتیجه دست یافته و نرخ تعداد مشتریان خود را روز به روز افزایش دهید . شرکت طراحی سایت نونگار به عنوان بزرگ ترین ، قدیمی ترین و موفق ترین شرکت در زمینه ی طراحی سایت ، بهترین خودمات را برای مشتریان خود در نظر گرفته است . با سپردن پروژه طراحی سایت ریسپانسیو خود به شرکت طراحی سایت نونگار به بهترین نتیجه در بازار رقابتی دست خواهید یافت چراکه طرحی سایت شما بر پایه تمامی اصول روز دنیای طراحی سایت و توسط بهترین تیم برنامه نویسی ایران انجام خواهد شد . بر اساس آمار های ثبت شده 80% از افراد جامعه که دارای تلفن های همراه پیشرفته می باشند هر 15 ثانیه یک بار ، برای مشاهده ی مطالب جدید تلفن همراه خود را چک می نمایند هم چنین 80% کاربران شبکه های اجتماعی پر طرفدار همانند توییتر ، فیسبوک و ... دارای تلفن های هوشمند می باشند . این آمار ها اهمیت انجام طراحی سایت به صورت ریسپانسیو را دو چندان می نمایند.

طراحی سایت حرفه ای

ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور شما در وبسایت گروه نرم افزاری ایده از شما دعوت می نماییم از محصولات و خدمات ما دیدن فرمایید. اهم فعالیت های گروه نرم افزاری ایده معطوف بر ارائه و توسعه نرم افزارهای تحت وب و موبایل می باشد .ما برای توسعه نرم افزارهای سازمانی تحت وب با مقیاس بزرگ و کوچ و یا نرم افزارهای مبتنی بر موبایل آماده همکاری و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستیم.

منبع: گروه ایده


موضوعات: طراحی وب سایت,
[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طراحی وب سایت وکلا | طراحی سایت حقوقی | طراحی سایت وکالت تهران

يکشنبه 24 تير 1397
9:52
امامی

طراحی وب سایت یکی از بهترین روش های معرفی وکلا و راهی برای شناختن بهتر آن ها می باشد. همچنین از این طریق می توانند اطلاعات حقوقی مربوط به وکالت را از طرق سایت در دسترس عموم مردم یا مخاطبان خود قرار دهند. شما باید کسب و کار خود را به خوبی مردم معرفی نمایید که انجام این کار با استفاده از یک سایت صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این که باید سایت وکالت به صورت حرفه ای و کاربرپسند باشد، بایستی طراحی سایت به صورت کاملا واکنش گرا باشد تا کاربران بتوانند به راحتی و از طریق هر دستگاهی (موبایل، تبلت و...) صفحات وب سایت شما را به آسانی پیشمایش نمایند.

سایت وکالت و حقوقی

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت حقوقی سئو و بهینه سازی آن است که جهت افزایش مخاطب شما بایستی به صورت جدی روی آن کار شود. موفقیت وب سایت اینترنتی شما شما در گرو همین عوامل خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

طراحی وب سایت وکلا

وکلا می توانند بسیاری از فعالیت های خود را از طریق طراحی سایت وکلا از دنیای فیزیکی به دنیای مجازی انتقال دهند. پاسخ گویی به سوالات حقوقی و انجام مشاوره از جمله خدمات مهمی است که از این طریق امکان پذیر خواهند بود. قطعا در صورتی که بسیاری از فعالیت های وکیل به صورت اینترنتی انجام شود، او می تواند با دقت و سرعت بیشتری نسبت به وظایف خود عمل کند.

امکانات طراحی سایت وکلا

  • ایجاد قسمتی برای معرفی و سابقه کاری وکیل
  • ایجاد پنل کاربری با امکانات مختلف و اختصاصی
  • ایجاد بخش وبلاگ و خبر ها
  • طراحی درگاه پرداخت آنلاین
  • طراحی صفحه درباره ما و تماس با ما
  • ایجاد امکانات اختصاصی مورد نیاز شما

طراحی سایت وکالت در تهران

بسیاری از افراد ساکن در شهر تهران ترجیح می دهند به جای مراجعه به مراکز حقوقی و وکیل ها سوالات خود را از طریق وب و بخش پشتیبانی سایت ها بپرسند و به همین جهت موفقیت کسب و کار ها در شهر تهران وابسته به بهینه سازی سایت ها در این شهر خواهد بود. ایجاد یک وب سایت مناسب در واقع می تواند یک بستر عالی برای فعالیت وکیل ها در دنیای مجازی باشد.

پس طراحی سایت وکالت در تهران یکی از بهترین روش های معرفی شما به بازدید کنندگان بوده و سبب افزایش اعتبار و اطمینان مردم به شما خواهد شد. طراحی اختصاصی قالب گرافیکی سایت و توجه به مباحث طراحی سایت حرفه ای از موارد مهمی است که باید آن ها را در نظر گرفت. از این رو شرکت نوپرداز با استفاده از تیمی هماهنگ و مجرب آماده ارائه خدمات در این زمینه به مشتریان گرامی می باشد.

طراحی سایت حقوقی

معمولا افراد مدت زمان زیادی را در فضای مجازی صرف یافتن پاسخ به سوالات حقوقی خود می کنند و گاهی دچار سردرگمی نیز می شوند. به همین جهت طراحی سایت حقوقی از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه بر امکانات و مزایای سایت حقوقی شما می توانید با ایجاد یک بخش وبلاگ بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت سایت خود جذب نمایید.

استفاده از مطالب با کیفیت و جذاب از جمله مهم ترین فاکتور هایی است که باید به آن ها توجه شود. همچنین توجه به مباحث رابطه کاربری و تجربه کاربری دیگر عاملی است که از گیج شدن مخاطبان سایت شما جلوگیری خواهد کرد. در ادامه به بررسی امکانات مختلف سایت های حقوقی می پردازیم.

ویژگی های طراحی سایت حقوقی

  • طراحی بخش خبر ها و وبلاگ سایت
  • امکان ایجاد درگاه بانکی برای پرداخت های آنلاین
  • امکان دانلود فایل های حقوقی
  • استفاده از یک پنل حرفه ای و آسان
  • طراحی کلیه امکانات اختصاصی
  • طراحی صفحه تماس با ما

منبع: نوپرداز


[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معرفی بهترین سایت های آموزشی دنیا

يکشنبه 10 تير 1397
14:48
امامی

هزینه بالای برگزاری کلاس های آموزشی و استفاده از روش های سنتی، دانش آموزان را به سمت راه حلی برای جایگزین کردن آن ها کشانده است. اما بهترین این سایت ها کدام اند؟ در ادامه به بررسی 8 مورد از بهترین سایت های آموزشی آنلاین می پردازیم.

وب سایت خان آکادمی

سایت خان آکادمی

خان آکادمی هزینه زیادی را از کابران خود دریافت نمی کند و بسیاری از آموزش های آن به صورت رایگان می باشد. این سایت مسیری آسان را برای دانش آموزان فرآهم می کند تا به بهبود مهارت های مورد نیاز خود بپردازند و بیشتر یاد بگیرند. شما می توانید هر با انتخاب موضوع مورد نظر خود در این سایت آموزش آن را مشاهده نمایید. به گفته خودشان این وب سایت یک منبع یادگیری شخصی برای تمام سنین است.

سایت آموزشی Coursera

طراحی سایت آموزشی

سایت Coursera با شرکت ها و موسسات مختلف همکاری می کند تا کلاس های رایگانی را به کاربران خود ارائه دهد. همچنین دانش آموزان می توانند سوالات خود را نیز در این وب سایت مطرح نمایند. این وب سایت شامل آموزش های خارق العاده ای است که پیشنهاد می کنم حتما از آن بازدید داشته باشید.

سایت آموزشی W3 Schools

سایت W3 Schools

We Schools یک وب سایت آموزشی رایگان است که برای افرادی که قصد یادگیری طراحی سایت را دارند ایجاد شده است. از جمله مواردی که در این سایت آموزش داده شده است عبارتند از :HTML ,PHP ,SQL ,Jquery و غیره. همچنین دانش آموزان می توانند برای با پرداخت هزینه مورد نظر نسبت به دریافت گواهی و مدرک اقدام نمایند.

سایت آموزشی تد

سایت تد

قطعا تا به حال از ویدئو های تد که در فیس بوک و سایر رسانه های اجتماعی قرار دارند دیدن نموده اید. تد شامل بسیاری از موضوعات آموزشی است که موضوعات متنوعی را شامل می شوند. نکته جالب توجه این است که تمام این ویدئو ها رایگان هستند. نه تنها سخنرانانی های انگیزشی زیادی در تد وجود دارد، بلکه فیلم هایی نیز هستند که معمولا کمتر از 10 دقیقه است و پر از اطلاعات مهم هستند.

سایت Open Culture

بهترین سایت آموزشی

Open Culture وب سایتی است که در آن فرصت های آموزشی آنلاین رایگان اختیار شما قرار می گیرد. دانش آموزان می توانند ثبت نام کنند تا کلاس های مختلفی را که توسط کالج ها و دانشگاه های مختلف ارائه می شوند، از طریق این سایت دریافت کنند. این وب سایت طراحی شده است تا دانشجویان با هر سنی به آموزش های آنلاین دسترسی داشته باشند. همچنین این وب سایت به افرادی که دوره آموزشی خود را کامل نمایند مدرکی نیز ارائه می دهد.

به نظر شما چه وب سایت های دیگری وجود دارند که می شود از آن ها به عنوان یک منبع آموزشی مناسب استفاده کرد؟



موضوعات: طراحی وب سایت,
[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

۷ چیزی که طراحان وب دوست ندارند از مشتریان بشنوند

سه شنبه 29 خرداد 1397
19:36
امامی

یکی از سخت ترین جنبه های کار طراحی وب سایت، برخورد با مشتریان است. در این مقاله، ما درباره هفت مشکلی که اغلب هنگام کار در مواجه با خواسته های ناعادلانه مشتریان پیش می آید، بحث می کنیم. هدف این مقاله نه تنها شناسایی این موقعیت های رایج است، بلکه به منظور به اشتراک گذاشتن برخی از راه های پیشگیری از آن ها و توضیح دادن به مشتریان که این کار یا خواسته آن ها قابل اجرا نمی باشد.

۷ چیزی که طراحان وب دوست ندارند از مشتریان بشنوند !

۱ – ” بودجه من کم است لطفا این را برای من ارزان حساب کنید.”

یکی از سخت ترین شرایطی که ممکن است در آن قرار بگیرید، یک مشتری است که از زحمات شما قدر دانی نمی کند و به موقع و به اندازه کافی پولش را پرداخت نمی کند. در صورتی که طراحی وب هم یک شغل است و باید حق الزحمه آن به درستی پرداخت شود.

راه حل مقابله با این نوع مشتریان

اگر شما به دنبال مشتری های بیشتری هستید، باید با این مشتریان کنار بیایید. اما اگر میزان کار کمتری را می طلبید، می توانید این نوع مشتریان را رد کنید. با وجود اینکه تعیین هزینه کمی زمانبر است ولی شما امکان دارد همان ابتدا شما اینگونه پاسخ دهید:

حداقل قیمت من ساعتی ۶۰ دلار است. من خوشحال می شم اگه دوباره درباره کل پروژه با هم مشورت کنیم.”

اگر آنها به اندازه کافی کار شما را دوست دارند، ممکن است پاسخ مثبت دهند، و اگر دوست نداشته باشند، عاقلانه نیست که نرخ خود را برای به دست آوردن یک مشتری کم کنید. بهتر است برای یک فرصت صبر کنید و زمان بیشتری را با مشتریان موجود خود صرف کنید تا اینکه کاری با مزد کم انجام دهید.

برخی از مشتریان ممکن است بیشتر پا فشاری کنند و با جملاتی نظیر “پسر من گفت که او می تواند این را با ۵۰ دلار انجام دهد! من به دنبال کسی که کمی بیشتر حرفه ای است، هستم … اما این راه به نظر می رسد بیش از حد گران است، حتی برای کسی که تخصص بیشتری دارد.

در این شرایط، شما باید آرامش خودتان را حفظ کنید و به مشتری تخصص خودتان را نشان دهید و کارهای انجام شده را یاد آور شوید و فرق بین یک طراح حرفه ایو یک طراح وب آماتور را برای آن ها توجیه کنید.

۷ چیزی که طراحان وب دوست ندارند از مشتریان بشنوند

۷ چیزی که طراحان وب دوست ندارند از مشتریان بشنوند

۲- “من احتمالا خودم می توانم طراحی را انجام دهم ولی…”

این نوع مشتری معمولا حرفه ای است ولی بنا به دلایلی باید کار خود را به صورت خارجی انجام دهد یا اینکه یک طراح وب آماتور است که احساس می کند که سطح تخصصش هم سطح با طراحان وب حرفه ای است. این نوع مشتری اغلب با این ذهنیت رو به رو می شود: “از آنجا که می توانم کارم را خودم انجام دهم، نیازی به پرداخت پول زیادی ندارم”.

علاوه بر این، بسیاری از مشتریان مانند این به نظر می رسند که فکر می کنند که آنچه را انجام می دهند بسیار خوب است، و می تواند با قدرت و روند خلاق شما، رقابت کند.

نحوه مقابله با این نوع مشتریان

اگر مشاغل کافی داشتید، مجددا از این نوع پروژه ها کلافه می شوید زیرا مشتری نه تنها پروژه کم بودجه را انتظار دارد، بلکه می خواهد فرآیند را هدایت کند و یا ممکن است بیش از حد در کار شما دخالت کند و برای شما مشکل ساز باشد. می توانید ساده به این گونه پاسخ دهید، “من عذرخواهی می کنم، اما من واقعا در حال حاضر کارم بسیار شلوغ است و فکر نمی کنم که کار شما را بتوانم انجام دهم”.

اما اگر به مشتری خود این گونه پاسخ داده اید که “من می توانم این کار را انجام دهم” ، سعی کنید با ارتباط مناسب دو طرف، از مهارت های خود و طرف مقابل استفاده کنید تا یک طراحی خوب را برای مشتری به ارمغان بیاورید.

۳ – ” این پروژه یک مقدار خسته کننده است! “

در این نوع مشتریان به طور واضح مشخص نیست که چه انتظاری از طراح وب دارند و به همین دلیل نمی دانیم که واقعا چگونه باید به آن ها پاسخ دهید تا به خواسته های آن ها عمل کرده باشید. آن ها می توانند برای شما از نظر روانی آزار دهنده باشند و طراحی وب شما را از بین ببرند.

نحوه مقابله با این نوع مشتری

در این نوع از مشتریان باید به گونه ای عمل کنید که مشتری زیاد در کار شما دخالت نکند و به نحوی که او متوجه کار نیست و تخصص کافی ندارد، موجب خرابی کار نشود. تصمیم کسی که در کار تخصص ندارد موجب خراب کاری می شود.

اگر توجیه کردن او برای شما امکان پذیر است پس سعی کنید که او را توجیه کنید که چرا برخی از تصمیمات عاقلانه نیستند.

اما در انتخاب جملاتی که به کار می برید دقت زیادی کنید که موجب خستگی مشتری نشود و مشکلات بیشتر نشود. این طور نباشد که مشتری به این نتیجه برسد که انتخاب نادرستی داشته است. برخی از مشکلاتی که آن ها مطرح می کنند ممکن است که منطقی باشد.

۴- ” من هر طور شده این دامنه و کد وبلاگ را می خواهم”.

اکثرا دامنه پروژه، بدترین کابوس طراح وب است. این که شما کاری را انجام دهید که با آن موافق نباشید یک امر ناراحت کننده است. این را باید در نظر داشته باشیم که مشتریان غیر حرفه ای، تصورات حرفه ای در رابطه با طراحی وب ندارند و شما می دانید که طراح وب سایت، برنامه نویس متخصص نیست. وبلاگ حرفه ای، به یک طراح حرفه ای، برنامه نویس حرفه ای، پلت فرم حرفه ای و… نیاز دارد. و این تنها کار طراح نمی باشد.

چگونگی ارتباط با این مشتریان

در ابتدای کار بهتر است که آنچه را که شما در پایان کار به مشتری ارائه می دهید را مفصل شرح دهید تا مشتری از شما انتظارات خارج از وظیفه شما نداشته باشد. همه آن کارهایی را که انجام می دهید را بیان کنید.

با دانستن آنچه که دقیقا مشتری انتظار دارد، پایان کار برایش خوش آیند تر و قابل قبول تر خواهد بود. اگر آن ها به تنظیم وبلاگ نیاز داشته باشند باید به آن ها بگویید که این کار خارج از محدوده خدماتی شما است یا این که هزینه بیشتری باید پرداخت نمایند.

به این ترتیب، دیدگاه مشتری عوض می شود و به وضوح ببیند که “ارتقاء سریع وبلاگ” خارج از محدوده طراحی وبلاگ است.

هنگامی که مشتری موضوع تبدیل یک طرح به یک موضوع وبلاگ را برمی انگیزد، به آنها یادآوری کند که این جزء قرارداد نبود و هزینه های اضافی و زمان بیشتری نیاز دارد.

۷ چیزی که طراحان وب دوست ندارند از مشتریان بشنوند

۷ چیزی که طراحان وب دوست ندارند از مشتریان بشنوند

۵- “من نمی خواهم از این سیستم پرداخت یا سیستم ارتباطی در سایت استفاده کنم”

شما کار طراحی وب سایت حرفه ای را انجام می دهید در صورتی که مشتری به دنبال این است که سریعا به هدف خود که یک امر زمان دار و چند مرحله ای است، برسد. طوری وانمود کنید که شما پاسخگوی سوالات آن ها هستید و سوء تفاهم برایشان پیش نیاید.

وقتی شما از یک سیستم خاص و امنیتی برای پرداخت در وب سایت استفاده می کنید، برای راحتی کاربر و ارتباط بهتر با اوست. اما با درخواست مشتری، نبود این سیستم ها و استفاده از سیستم های ساده تر، کسب و کار مشتریان از بین می رود که ناشی از تصمیم نادرست خودشان می باشد.

نحوه ارتباط با این نوع مشتریان

اگر در وضعیتی هستید که مشتری در حال تلاش برای تغییر فرآیند کسب و کار شماست، می توانید چیزی شبیه به این جملات به او بگویید:

من می فهمم که شما هدفتان چیست. اما من مشتریانی زیادی دارم که روزانه کارهای آن ها را انجام می دهم و تشخیص من این هست که این کار را انجام دهم بهتر است و این را هم از روی تخصص و تجربه می گویم تا از این طریق کار مؤثر و سریع تر انجام شود و نتایج بهتر نیز گرفته شود. “

این ها به مشتریان می فهماند که شما تنها پروژه آن ها را انجام نمی دهید و صاحب تجربه فراوان هستید و دلایلی برای انجام دادن یا انجام ندادن یک کار را دارید.

همچنین برخی از مشتریان ممکن است بخواهند از روش استفاده از یک ابزار، روش پرداخت یا سرویس خاص بدانند به دلیل این که با آن آشنا نیستند. به عنوان مثال، بسیاری از مردم از PayPal شنیده اند اما شما باید نحوه اصولی و صحیح کار با آن را برای مشتری به درستی بیان کنید و به شنیده های او اکتفا نکنید. در باره این سیستم می توانید به صورت زیر شرح دهید:

اگر قبلا از PayPal استفاده نکرده اید، اجازه دهید کمکتان کنم تا چند چیز را به شما آموزش دهم. از PayPal استفاده کنید زیرا این یک دروازه پرداخت امن برای اینترنت است . نیازی به ثبت نام با PayPal یا اضافه کردن وجوه به حساب PayPal ندارد. به راحتی می توانید با کارت اعتباری پرداخت کنید. و… . “

۶- “من نیاز به یک وبسایتی مشابه با [وب سایت نمونه] دارم.”

مشتریانی که می خواهند یک طراحی وب سایت دیگر را کپی کنند در این مورد باید بیشتر مراقب باشید که حق نقص قانون کپی برداری را ندارید.

در این مورد تلاش کنید که از صحفه مورد نظر و در واقع صفحه رقیب برای بهبود کار خودتان استفاده کنید و نقاط ضعفش را برطرف کنید. اما هرگز نباید آنها را مستقیما کپی کنید.

نحوه مقابله با این مشتری

بهترین راه برای مقابله با یک مشتری که مایل به کپی کردن یک وب سایت دیگر است، توضیح قوانین آن است. در عوض، ایده های خود را در مورد چگونگی ایجاد یک طراحی وب ارائه دهید که می تواند در برابر رقابت های خود قد علم کرده و از آن ها پیشی بگیرد. علاوه بر این، روشن کنید که وب سایت آنها متفاوت است.

۷- “من از چند هفته پیش به این کار نیاز داشته ام. کی می توانید این کار را به من تحویل دهید؟”

بسیاری از مشتریان فکر می کنند که آنها تنها اولویت شما هستند. اگر شما روی پروژه های دیگری کار می کنید، این منطقی نیست که آن ها را ول کنید و به درخواست های بیجای برخی افراد پاسخ دهید.

هیچ طراح وب حرفه ای، کار طراحی را بیشتر از چند ماه طولانی تر نمی کند. اما این اتفاق عجیب وقتی که مشتری اطلاعات لازم را به موقع به طراح ارائه ندهد، دور از انتظار نیست.

نحوه مقابله با این نوع مشتریان

مشتری را آگاه کنید که تعهدات دیگری دارید که باید آنها را تحویل دهید و از مشتریان بخواهید که انتظارات واقع گرایانه ای را داشته باشند. زمان بندی مناسب برای ارائه طرح را برای مشتری شرح دهید تا از جزئیات کار آگاه شود.

اگر برای مشتری این مدت زمان قابل قبول باشد شما کار خوب را ارائه می دهید اما اگر برای مشتری قابل قبول نباشد او می تواند دنبال کسی باشد که کارش را زود تر به پایان برساند و شما هم می توانید به برنامه های خود در طراحی پروژه ها و وب سایت های مشتریانی که دارید بپردازید.


[ بازدید : 6 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

معرفی برترین کتاب های آموزش طراحی وب سایت

دوشنبه 21 خرداد 1397
0:05
امامی

در دنیای امروز اینترنت بخش مهمی از زندگی ما را تشکلی داده است. یاد گرفتن اصول طراحی وب سایت به شما این امکان را می دهد تا صفحات زیبایی در وب سایت خود ایجاد نمایید که عملکرد های مختلفی را برای کاربران سایت شما خواهد داشت. به همین جهت لازم است که شما درباره html، css، جاوا اسکرپیت و... بیشتر بدانید. در ادامه، ما برترین کتاب های طراحی وب سایت موجود در اینترنت را معرفی کرده ایم. توجه داشته باشید که برای خرید این کتاب ها می توانید به وب سایت آمازون مراجعه نمایید.

کتاب html برای کودکان

کتاب طراحی وب سایت html برای کودکان

امروزه یادگیری طراحی وب سایت برای کودکان به اندازه یادگیری سیستم اعداد و الفبا با اهمیت است. در این کتاب کودکان شروع به یادگیری اصول اولیه html می کنند. این کتاب در فرمتی مناسب و آسان برای کودکان گردآوری شده است.

کتاب css برای کودکان

css برای کودکان

هنگامی که کودک شما html را به خوبی یاد گرفت نوبت به یادگیری css می رسد. این کتاب به آسانی ویژگی های css را به کودکان آموزش می دهد و مفاهیم را به طور تدریجی گسترش می دهد.

کتاب آموزش جاوا اسکرپیت برای کودکان

کتاب آموزش جاوا اسکرپیت برای کودکان

آیا پس از تسلط بر HTML و CSS کودک شما هنوز مشتاق است یاد بگیرد؟ پس وقت آن است که به سراغ جاوا اسکرپیت برود. این کتاب نگاه خوبی از جاوا اسکرپیت به کودکان می دهد و به کودکان شما نشان می دهد که چگونه آنها را در وب سایت های خود اجرا کنند.

کتاب Web Colors

کتاب Web Colors

این کتاب کودک شما را وارد دنیای یادگیری مفاهیم هگزادسیمال می کند. در حالی که فرزند شما می خندد و همراه با کتاب می نویسد، او در حال یادگیری و حفظ دانش در مورد رنگ های مناسب در طراحی وب سایتخواهد بود.

کتاب طراحی برای کودکان

کتاب طراحی برای کودکان

بچه های جوان اغلب با دورن و احساسات خود به طور مرتب به مبارزه می پردازند. کتاب "طراحی برای کودکان" به شما نشان می دهد که چگونه محصولات دیجیتالی را ایجاد کنید که بچه ها دوست دارند. این کتاب به شما آموزش می دهد که چگونه کودکان را سمت تمرینات برنامه نویسی سوغ دهید.

کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید برای کودکان

کتاب آموزش اندروید

این کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید دروازه ای برای ورود به دنیای ساخت برنامه های اندرویدی و سایت های واکنش گرا است. با مطالعه هر چه بیشتر این کتاب مهارت های بیشتری را برای ایجاد وب سایت های ریسپانسیو به دست می آورید.

کتاب اسرار CSS

کتاب اسرار CSS

اگر شما قبلا درباره CSS می دانستید، این کتاب یک منبع مناسب برای رفع مشکلات روزمره وب سایت شما خواهد بود. در این کتاب، نویسنده Lea Verou 47 راهنمایی و ترفندهایی را ارائه می دهد که به بهبود پیاده سازی CSS در سایت های شما کمک می کند. حتی اگر سال ها تجربه کار با CSS را داشته باشید، این کتاب یک تکنیک جدید را به شما آموزش خواهد داد.

کتاب آموزش مقدماتی CSS3 و HTML5

کتاب آموزش مقدماتی CSS3 و HTML5

اگر شما تازه CSS3 را شروع کرده اید و به دنبال راهی برای یاد گرفتن بهتر آن هستید، این کتاب می تواند بهترین منبع شما باشد. در این کتاب فرآیند های پیچیده به خوبی آموزش داده شده است. اما این کتاب برای کسانی که هیچ اطلاعاتی از CSS3 ندارند مناسب نیست.

کتاب راهنمای آموزش سریع HTML

آموزش html

اگر شما جدیدا وارد دنیای HTML شده اید و اطلاعاتی از شروع آن ندارید، این کتاب یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. در این کتاب اصطلاحات فنی ساده بیان شده است و یک فرمت مناسب برای شروع یادگیری طراحی وب سایت شما خواهد بود.

کتاب طراحی وب سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس

اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک باشید، قطعا نمی توانید هزینه هایی مانند استخدام طراح وب سایت انجام دهید. این کتاب یک راهنما برای صاحبان کسب و کار های کوچک است که به دنبال طراحی وب سایت با وردپرس بدون هیچ کمک اضافی هستند.

کتاب Idea Book

کتاب Idea Book

این کتاب به شما جدیدترین تکنیک های طراحی سایت را آموزش می دهد. از این کتاب می توانید برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر برای وب سایت خود استفاده کنید.

شما کدام یک از این کتاب های طراحی وب سایت را مطالعه کرده اید؟ به نظر شما کدام یک مفید تر بودند؟


[ بازدید : 8 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

بررسی روش های طراحی سایت ثابت، روان و ریسپانسیو

سه شنبه 15 خرداد 1397
13:09
امامی

اغلب شما ممکن است برخی اصطلاحات طراحی سایت را شنیده باشید، مانند طراحی سایت واکنش گرا، طراحی سایت ثابت و طراحی سایت روان. اما ممکن است شما بپرسید معنی این ها چیست و چه تفاوتی در کسب و کار ما ایجاد خواهند کرد؟ در واقع با افزایش پیچیدگی وب سایت میزان بازدید از سایت شما اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. در ادامه درباره این موارد بیشتر توضیح خواهیم داد.

طراحی سایت ثابت

در طراحی سایت به صورت ثابت، سایت دارای یک عرض ثابتی بوده که در هنگام تغییر اندازه مرورگر تغییر نخواهد کرد(فرقی ندارد که با چه دستگاهی آن را می بینید). اما در دستگاه های کوچکتر مانند گوشی های موبایل و تبلت ها محتوا به سختی قابل مشاهده بوده و لازم است تا برای بررسی تمام سایت پیمایش های افقی را نیز انجام بدهیم. همچنین تصاویر و متن ها به خوبی تلفن های همراه قابل مشاهده نیستند.

طراحی سایت روان

در این مدل طراحی سایت، هنگامی که عرض مرورگر شما تغییر نماید، محتوا صفحه به صورت خودکار گسترش یافته و در تمام عرض صفحه گسترش می یابد. از این رو به آن طراحی سایت روان می گویند که متناسب با عرض صفحه نمایش بزرگ خواهد شد. ستون های وجود در صفحات وب سایت متناسب با اندازه یکدیگر کاهش یا افزایش می یابند. طراحی سایت روان ممکن است معایبی هم داشته باشد زیرا برنامه نویس روی برخی موارد سایت تسلط کمتری دارد.

طراحی سایت ریسپانسیو

روش های طراحی سایت

هدف از این رویکرد نمایش محتوا وب سایت ها به صورتی کاربرپسند در تمامی دستگاه های مختلف و صفحه نمایش هایی با اندازه های متفاوت می باشد. اصولا این مدل وب سایت ها در تمامی نمایشگر های رومیزی، تبلت ها و تلفن های همراه به خوبی قابل نمایش هستند. هنگام طراحی سایت به صورت ریسپانسیو، طراحان نیاز به طراحی چندین فرمت مختلف برای وب سایت ندارند.

کیفیت فیلم ها و تصاویر موجود در سایت شما به سرعت اینترنت شما بستگی دارد. به عنوان مثال یک ویدئو در سایت بایستی با کیفیت های مختلف قابل نمایش باشد تا وقتی که کاربر از سرعت اینترنت پایینی استفاده می کند بتواند ویدئو مورد نظر را هرچند با کیفیت کمتر ولی ببیند.

کدام شیوه طراحی سایت برای شرکت شما مناسب است؟

شرکت ها بایستی ابتدا آنالیز های لازم را انجام دهند تا متوجه شوند مخطبان هدف آن ها، اغلب با چه دستگاه هایی به سراغ وب سایت آن ها خواهند رفت. سپس می توانند بهترین ساختار طراحی سایت خود را تعیین کنند. مثلا اگر مشتریان شما از طریق تلفن های همراه وب سایت شما را مشاهده نمی کنند، لازم نیست هزینه بیشتری را صرف طراحی سایت ریسپانسیو بکنید. اما باید این نکته را بدانید که با توجه به رشد حیرت آور استفاده از تلفن های همراه بهتر است سایت خود را برای نمایش در این دستگاه ها نیز آماده نمایید.

نتیجه گیری

در طراحی سایت ثابت در واقع تمام ابعاد صفحه نمایش مشخص است و تغییری نمی کند. اما در طراحی سایت روان عرض صفحه با درصد تعیین شده و بر اساس عرض صفحه نمایش تغییر می کند. در طراحی سایت ریسپانسیو نیز علارقم وقت هزینه بیشتری که به دنبال دارد اما به نظر می آید به صرفه تر از سایر روش ها باشد.

به نظر شما کدام یک از روش های طراحی سایت ذکر شده مناسب تر هستند؟


[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

شناخت انواع مختلف طراحان وب سایت

يکشنبه 13 خرداد 1397
14:38
امامی

البته سؤال واقعی این است : شما به چه نوع طراحی نیاز دارید ؟ در طی چند دهه گذشته ، طراحی گرافیکی ، از بسته بندی و طراحی چاپی جلوگیری کرده است و بهطراحی وب سایت ، طراحی بازی ، طراحی برنامه ، طراحی تعامل و طراحی تجربه کاربر تبدیل شده است. طراحان وب خوب و حرفه ای ، همیشه در حال تکامل و سازگاری با آخرین روند است و تکنولوژی برای رشد طراح ضروری است .

شناخت انواع مختلف طراحان وب بسته به نیاز شما

صحبت از بهترین شیوه ها، تنها در ۱۰ سال اخیر ، حتی از طریق دستگاه های تلفن همراه شما قابل دسترسی است . اما مشکلی که به همراه دارد اینست که دستگاه های هوشمند ، برنامه کاربردی و طراحی وب سایت پاسخگو ، حوزه طراحی را گسترده تر کرده است . مطالعات نشان می دهد که ۸۰-۹۰٪ از برنامه های دانلود شده از فروشگاه App ، توسط کاربران یک بار استفاده می شود و سپس حذف شده است.

بنابراین، هنوز هم شما نیاز به حرفه ای تر شدن دارید . شما نیاز به طرح های زیبا و دلخواه برای انتقال به تیم توسعه خود دارید. شما نیاز به یک طراح با تجربه دارید تا اطمینان حاصل کنید که طرح های استراتژیک به کار برده می شود . تا این که از طراحان معمولی که جزئیات کمی را می دانند، استفاده کنید.

در جهان امروزه که پروژه ها هیچ بودجه ای ندارند، طراحان مختلفی با هم در یک پروژه واحد قرار می گیرند، که طرح های استراتژیک و زیبا را که تا کنون ایجاد شده است ، به اشتراک می گذارند. اما با این که بودجه و زمان محدود است ، چگونه بدانید که کدام طراح برای شما بهتر است ؟ در حالی که اغلب طراحان به طور غریزی تخصص خاصی دارند .

این خیلی خوش بینانه است که یک طراح در همه زمینه ها پیدا شود و در واقع خیالی بیش نیست . آنها به سادگی از تجربیات شخصی خود در طراحی وب سایتاستفاده می کنند و در میان این همه طراحی های محبوب تنها ایده خود را به کار می گیرند .

شناخت انواع مختلف طراحان وب

شناخت انواع مختلف طراحان وب

طراح وب UX

یک طراح خوب UX نه تنها اهمیت سلسله مراتب محتوا را می داند و آن را رعایت می کند، بلکه دائما در مورد هدف طراحی فکر می کند . طراحان UX انواع راه حل های مختلفی را برای کشف یک طراحی خوب امتحان می کنند و پس از چند ساعت نمونه برداری ، تست کاربر و ساخت شخصیت ، تصمیم دقیق می گیرند که بهترین راه حل کدام است. و نتیجه اش پیروزی است که در تجربه مثبت کاربران نمایش داده شده است و کاربر به سرعت و به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کند.

در سال ۱۹۵۱، ویلیام ادموند هیک ، روانشناس بریتانیا ، آزمایش هایی انجام داد که نتیجه گرفت که زمان لازم برای تصمیم گیری به صورت لگاریتمی براساس تعداد انتخاب هایی که در دسترس هستند ، افزایش می یابد. قانون هیک درحال حاضر یک استدلال قوی برای تصمیم گیری در طراحی وب سایت ، ایجاد ساده ترین مسیر و محدود کردن کلید ها است. طراحان تفسیر لفظی بیشتری را از روش محدود کردن تعداد کشویی ها ، منو ها یا اطلاعات روی هر صفحه نمایش فردی ، انجام می دهند .

شناخت انواع مختلف طراحان وب

طراح تعاملی

به طور معمول ، یک طراح تعامل ، می تواند از UX Designer برای شروع یک طراحی استراتژیک استفاده کند. طراحان تعامل ، رابطه های جذاب و همچنین رفتار های پیشنهادی مشابه با تفکر کاربر را ایجاد می کنند ” دکمه ها چطور به نظر می رسند؟ ” ، ” وقتی روی آنها کلیک کنید ، دکمه ها چقدر مطابق ذهن و نیاز کاربر کار می کنند ؟ ” . این ها پرسش هایی است که طراح تعامل باید پاسخ دهد. این تعاملات خسته کننده ممکن است به نظر کوچک و بی اهمیت باشند اما می توانند قابلیت استفاده وب سایت یا برنامه را از بین ببرند یا آن را ارتقا دهند .

وظیفه اصلی طراح Interaction این است که سازگاری در سراسر محصول طراحی شده را با ایجاد تفسیر بصری از wireframes ارائه شده توسط طراح ایجاد کند .

این دو طراح از ابتدا و تا کامل شدن پروژه طراحی در طول پروژه ، کنار هم کار می کنند .

شناخت انواع مختلف طراحان وب

شناخت انواع مختلف طراحان وب

طراح وبژوال

در حالی که طراحان تعامل بر روی آنچه که دیده می شود از رنگ ، تایپوگرافی و سلسله مراتب اطلاعات تمرکز می کنند. این نیز می تواند کار طراح ویژوال باشد . طراح ویژوال بیش از یک واژه گسترده برای طراحان وب است و همچنین می تواند به عنوان طراح رابط کاربری یا رابط کاربر شناخته شود.

این طراحان در جهت توسعه طراحی برای حفظ عناصر طراحی سازگار ، ایجاد عناصر طراحی ایستا ، مجموعه آیکون ، انتخاب طرح های رنگی ، ایجاد آرم پاسخگو و حتی انجام به روز رسانی بروشور ، تلاش می کنند .

این طراحان، معمولا نوعی پس زمینه را چاپ می کنند که پایه های اصلی طراحی وب سایت را بر عهده دارند.

با دانستن اطلاعات جدید از سه نوع رایج طراحان وب ، مهم است که به یاد بیاورید که تلاش برای یافتن یک طراح متخصص در تمام زمینه های مورد نیاز مانند تلاش برای پیدا کردن یک تک شاخ است!! شما ممکن است طراح تعامل با تجربه را پیدا کنید که بتواند قابلیتی مناسب را طراحی کند ، اما تقریبا غیرممکن است که یک طراح پیدا کنید که بتواند تمام سطوح تخصصی را در وب سایت شما به اجرا در بیاورد.

به استثنای اینکه ممکن است شما یکی از کسانی که خوش شانس هستند، باشید و فردی را بیابید که همه ی این طراحی ها را آموخته باشد. اما باز هم به یاد داشته باشید که انجام ارزیابی قبل از جستجوی یک طراح ، می تواند در کل به نفع تمام تیم شما باشد.

قطعا در صنعت برای طراحان با استعداد ، کار سخت نیست. بنابراین زمانی که برای یک طراح وب خوب جستجو می کنید ، تکلیف خود را مشخص کنید و بدانید که دقیقا چه چیزی را از طراح می خواهید ، تا بتوانید تشخیص دهید چه نوع طراح ، نیاز شما را بهتر برآورده می کند.


[ بازدید : 6 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

سوالاتی که هنگام طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید پرسیده شوند

جمعه 11 خرداد 1397
20:27
امامی

اگر تا به الان کالا های شرکت شما به صورت فیزیکی به فروش می رسید، اکنون زمانی است که شما می توانید با طراحی فروشگاه اینترنتی از فرصت درآمد آنلاین آن ها استفاده نمایید. آیا کسب و کار شما برای فروش محصولات به صورت اینترنتی آماده شده است؟ طراحی فروشگاه اینترنتی اغلب برای کسب و کار های کوچک که زمان، بودجه و کارکنان کمی دارند، بسیار چالش برانگیز خواهد بود. اما فروشندگان وب سایت های فروشگاهی می توانند به شما در طراحی و نگهداری یک سایت فروشگاهی نسبتا ساده و مقرون به صرفه کمک کنند.

بررسی طراحی سایت فروشگاه

در این جا سوالاتی درباره طراحی سایت فروشگاهی برای شرکت شما قرار دارند که بسیار اهمیت بالایی دارند:

چگونه طراحی فروشگاه اینترنتی خود را آغاز کنیم؟

اگر نتوانستید شخصی را برای طراحی سایت فروشگاه مورد نظر خود استخدام کنید، نگران نباشید. تعداد زیادی از فروشندگان تجارت الکترونیک وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا سریعا وب سایت مورد نظر خود را ایجاد کنید. در عرصه جهانی شرکت هایی مانند Bigcommerce، Shopify Goodsie، Jumpseller و Volusion به شما امکان می دهند که ظاهر و عملکرد کلی فروشگاه آنلاین خود را پیاده سازی کنید.

قیمت های این خدمات، بسته به میزان فروش محصولات و نوع خدمات ارائه شده از حدود 20 تا 800 دلار در ماه محاسبه می شود.

چگونه می توانیم وب سایت فروشگاه خود را به بهترین شکل سفارشی سازی کنیم؟

اگر شرکت شما دارای یک سایت فروشگاهی باشد، تصاویر و رنگ بندی این وب سایت باید طوری سفارشی سازی شده باشد که بتواند به بهترین شکل ممکن آن را به بازدیدکنندگان منتقل نماید. همچنین می توانید از اسلایدر ها و بنر ها برای نمایش هر چه بهتر محصولات فروشگاه اینترنتی خود استفاده نمایید.

از چه نوع سیستم پرداختی استفاده کنیم؟

برای فروش بین المللی محصولات فروشگاه اینترنتی خود استفاده از PayPal توصیه می شود. استفاده از این درگاه به طور گسترده ای در فروشگاه های اینترنتی صورت گرفته است و یک سیستم پرداخت امن محسوب می شود.

با این حال، بسیاری از خریداران ترجیح می دهند برای خرید آنلاین با کارت های اعتباری خود به جای استفاده از پی پال و یا دیگر سیستم های پرداخت آنلاین از کارت های اعتباری شخصی خودشان استفاده نمایند.

چگونه خدمات مشتریان را اداره کنیم؟

برای رفع نگرانی مشتریان، ممکن است بخواهید یک شرکت تجارت الکترونیک را انتخاب کنید که به یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای شما ایجاد خواهند کرد. اکثر فروشندگان اصلی محصولات تجارت الکترونیک گزینه های CRM را با قیمتی حدود 30 تا 80 دلار در ماه ارائه می دهند.

ابزارهای CRM برای مستند سازی، ساده سازی و ساختار دادن به روابط آنلاین تجار با مشتریان استفاده می شوند. از جمله اطلاعاتی که می تواند در crm ها استفاده شوند عبارتند از: شماره تماس مشتری، خرید های اخیر، شکایت و سفارشات مشتریان و غیره.

چگونه باید هزینه های حمل و نقل را مشخص کنیم؟

اغلب محاسبات هزینه های حمل و نقل باید به صورت ساده و دقیق صورت گیرند. بسیاری از نرم افزار های وجود دارند که هزینه های حمل و نقل را برای شما به صورت رایگان محاسبه می کنند و اکثر فروشندگان در دنیای تجارت الکترونیک به شما این امکان را می دهند که این هزینه ها را به بخش پرداخت خود در فروشگاه اینترنتی اضافه کنید.

چگونه می توانم بهترین تصاویر و توضیحات محصولات را ایجاد کنم؟

خریداران آنلاین محصولات وب سایت شما نمی توانند محصول شما را ببینند، لمس کنند، احساس کنند یا بپوشند. بنابراین بهترین چیز استفاده از یک تصویر شفاف و واضح است. لازم نیست که شما از دوربین های فوق حرفه ای برای تصاویر سایت خود استفاده کنید اما باید تصاویر محصولات شما از کیفیت لازم برخوردار باشند.

همچنین توضیحات نوشته شده برای محصولات باید کوتاه باشد. سعی کنید از کلمات و عبارات قانع کننده ای استفاده کنید که وقتی کسی توضیح شما را می خواند احساساتش را تحریک می کند، بدون اینکه بیش از حد فریب داده شود یا متن شما فضای بیشتری را بگیرد.

آیا باید به مشتریان اجازه به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی و نظر دادن را بدهیم؟

نظر دادن مشتریان و رای دادن به محصولات سایت فروشگاه اینترنتی شما می تواند به افزایش اعتبار شرکت شما کمک نماید. نظرات مثبت و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی می تواند به افزایش فروش منجر شوند اما بایستی مراقب بود چون نظرات منفی می توانند ریسک زیادی داشته باشند.

چگونه خریداران را به سمت سایت فروشگاه جذب کنیم؟

پس از طراحی فروشگاه اینترنتی مورد نظرتان استفاده از روش های ایمیل مارکتینگ و خبرنامه های شروع خوبی برای بازاریابی محصولات شما خواهد بود. همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، Pinterest می تواند ترافیک ورودی به سایت شما را به میزان قابل توجه ای افزایش دهد.

همچنین توصیه می شود از یک متخصص سئو و بهینه سازی سایت نیز استفاده کنید. تکنیک های سئو می توانند رتبه شما را در نتایج جستجو در گوگل، بینگ و یاهو افزایش دهند.

هنگام برگشت دادن محصولات چه کار کنیم؟

هر فروشگاه اینترنتی بایستی آپشن هایی برای برگشت دادن محصولات توسط خریداران را مشخص نماید. بررسی کنید که آیا شرکت طراح سایت فروشگاه اینترنتی شما ابزار هایی را برای برگشت دادن محصولات ارائه داده است یا خیر!

چگونه مسیر موفقیت فروشگاه اینترنتی خود را پیش بگیریم؟

طراحی فروشگاه اینترنتی

سعی کنید طراحی فروشگاه اینترنتی شما توسط شرکتی انجام بگیرد که خدمات تجزیه و تحلیل خودکار، اطلاعات گوگل آنالاتیک و سایر ابزار های گزارش دهی را ارائه می دهد. این می تواند به شما نشان دهد که بازدید مردم از سایت شما چگونه است و آن ها چگونه شما را پیدا کرده اند. این ابزار ها همچنین می توانند به شما نشان دهند که بیشترین ترافیک های ورودی به سایت شما از کدام وب سایت ها بوده است.

به نظر شما چه سوالاتی دیگری را می توان هنگام طراحی سایت فروشگاه اینترنتی پرسید؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستم.


[ بازدید : 7 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار ایجاد وبلاگ عکس عاشقانه فال حافظ فال حافظ خرید بک لینک خرید آنتی ویروس دانلود آهنگ جدید دانلود تک آهنگ افزایش فالوور اینستاگرام مجله اینترنتی دلنا انجام پروژه متلب
بستن تبلیغات [X]