شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

انواع SSL چیست و چه مزایا و معایبی دارد ؟

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه

اگر به این نتیجه رسیده اید که برای وب سایت خود یک پروتکل SSL تهیه کنید و به دنبال سایت های ارائه کننده SSL هستید بهتر است قبل از خرید باهم این مقاله را بررسی کنیم.

SSL چیست ؟

SSL یا Secure Socket Layer یک پروتکل امنیتی است که ارتباط ایمن میان سرور و مرورگر برقرار می کند که توسط شرکت Netscape ارایه شده است. مزیت استفاده از این پروتکل، بهره گیری از موارد امنیتی تعبیه شده آن برای امن کردن پروتکل های غیرامن که براساس الگوریتم های رمزنگاری بر روی داده های خام (plain text) که قرار است از یک کانال ارتباطی غیرامن مثل اینترنت عبور کنند، اعمال می شود و محرمانه ماندن داده ها را در طول کانال انتقال تضمین می کند.

چرا باید از SSL استفاده کنیم :

مهم ترین کاربرد استفاده SSL تامین امنیت وب سایت است به طوری که یک ارتباط دو طرفه بین سرور و مرورگر ایجاد کرده و اطلاعات به صورت رمزنگاری شده ارسال می شود به این صورت که اگر شما در فیسبوک فعالیت می کنید اگر فیسبوک گواهی SSL نداشته باشد تمامی پیام های ارسال شده از طریق بستر های ارتباطی به راحتی قابل شنود است! ، همچنین قابلیت دیگری که SSL دارد این است که باعث اعتبار وب سایت می شود و از حمله های احتمالی مانند فیشینگ جلوگیری می کند ، به این صورت است که رقیب وب سایت با طراحی سایتی مشابه سایت موردنظر اقدام به جمع آوری اطلاعات مشتریان رقیب ، بی اعتماد سازی مشتریان نسبت به رقیب و اقدامات خرابکارانه دیگر می شود.

انواع SSL به شرح زیر :

Domain Validation

Domain Validation

Domain Validation یا به اختصار DV :

در این نوع از گواهینامه SSL صادر کننده ی گواهینامه بر اساس نام دامنه اعتبار سنجی را انجام می دهد و به بررسی صحت یا اعتبار سازمان یا صاحب دامنه نمی پردازد، و زمان بسیار کوتاهی از درخواست تا صدور دارد. به نحوی که بیشتر صادرکنندگان به صورت آنلاین و در لحظه آن را صادر می‌کنند، این گواهی بیشتر برای صاحبان وب سایت شخصی مناسب است که هدف از تهیه گواهی SSL برای آنها صرفا تغییر HTTP به HTTPS بوده. البته شرکتها نیز می توانند از این نوع گواهینامه استفاده کنند.

organization validation

organization validation

organization validation یا به اختصار OV :

این نوع گواهینامه SSL علاوه بر تامین امنیت در صدد تایید اعتبار یک کسب و کار و تجارت اینترنتی است و سطح اعتبار بسیار بالاتری نسبت به گواهینامه SSL DV دارا است و بازدید کنندگان وب سایت مربوطه با مشاهده نام سازمان در بخش جزئیات گواهینامه با اطمینان از این وب سایت سرویس می گیرند. این نوع گواهینامه با توجه به مدارک موردنیاز فقط به سازمان ها و صاحبان کسب و کار دارای مدارک رسمی دولتی از قبیل روزنامه رسمی قابل واگذاری می باشد . خرید گواهینامه SSL OVنیاز به تایید کامل هویت درخواست کننده دارد. شرکتها ، سازمان‌های دولتی ، بانکها ، وزارتخانه ها و به طور کلی اشخاص حقوقی از متقاضیان این نوع گواهینامه SSL هستند. درخواست کننده باید مدارک کامل ثبتی و قانونی شرکت، سازمان و نهاد مربوطه را به همراه فرمهای درخواست و معرفی یک شخص مسئول همراه مدارک در مرحله اول به صورت اینترنتی ارسال نموده و پس از قبول درخواست از سمت صادر کننده نسخه ترجمه شده تمام مدارک مهر شده را از طریق پست بین المللی مثل DHL به صادر کننده ارسال نماید. در صورت تهیه و فعال نمودن این نوع از گواهینامه، اطلاعات تایید شده هویت آن سازمان در بخش جزئیات گواهینامه SSL نشان داده می شود که خاص آن سازمان، شرکت و یا نهاد می باشد.

Extended Validation یا به اختصار EV

Extended Validation یا به اختصار EV :

مشخصه اصلی این نوع گواهینامه نشان سبز رنگ در مرورگر است و دریافت آن بسیار شبیه گواهینامه OV ولی با اعتبار و ارزشی بالاتر است و معمولاً سازمان‌های بزرگ در دنیا ازجمله شرکت‌هایی مثل گوگل از این نوع گواهینامه استفاده می‌کنند. مدارک موردنیاز برای سفارش این نوع از گواهینامه SSL همانند گواهینامه OV می باشد با این تفاوت که اهراز هویت سازمان و یا شرکت دقیق تر بوده و مدارک بیشتری و با دقت بالاتری مورد رسیدگی قرار می گیرد، به علاوه هزینه آن بالاتر است برای اعتبار سنجی کلیه اطلاعات ازجمله شماره تلفن ها و اطلاعات وب بررسی می شود.

مزایا و معایب SSL

مزایا و معایب SSL

مزایای استفاده از SSL :

  1. تأمین امنیت : ثابت می‌کنید که برای کاربران خود ارزش قائل هستید و ارتباط امن را حق کاربر خود می‌دانید.
  2. بالا بردن ارزش اعتمادسازی سایت بین کاربران
  3. تأمین هویت : به این صورت است که با قرار دادن گواهینامه دیجیتالی کاربر می‌تواند از جعلی نبودن سایت و صحت هویت سایت اطمینان حاصل کند.
  4. بهبود رتبه سایت و سئو :

امنیت یکی از اولویت‌های مهم گوگل است و به‌زودی گواهی SSL یکی از عوامل اصلی بالا رفتن رتبه‌بندی سایت‌ها در این موتور جستجو خواهد شد. گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده است، با توجه به اهمیت امنیت برای گوگل، و رسیدن به این هدف که کاربران از طریق گوگل به وب‌سایت‌های امن هدایت گردند.این شرکت تصمیم گرفته است داشتن گواهی معتبر SSL (استفاده از پروتکل HTTPSS) را یکی از عوامل بالا رفتن رنک وب‌سایت کند.

  1. برای گرفتن نماد اعتماد الکترونیک دوستاره نیاز به داشتن SSL دارید.

معایب استفاده از SSL :

برای این‌که فقط مزایای SSL نباشد نمی‌شد گفت عیب حساب می‌شد ولی جزو معایبی هست که در SSL وجود دارد

  1. بالا بودن هزینه تهیه و استفاده از SSL
  2. داشتن دانش فنی برای نصب و راه‌اندازی این پروتکل
  3. افت سرعت محسوس به دلیل داشتن مشکل در اینترنت ایران
  4. اکثر شرکت‌های ارائه‌کننده برای دامنه .IR سرویس نمی‌دهند

شرکت‌های ارائه‌دهنده SSL :

موسسه‌های بسیاری در سرتاسر دنیا هستند که گواهینامه SSL صادر می‌کنند، مشهورترین گواهینامه‌ها شرکت‌هایی نظیر :

Comodo Secure , Veri Sign , Open Trust , NetLock هستند.

سرویس‌دهنده‌های ارائه‌کننده SSL در ایران :

بسیاری شرکت‌های ارائه‌دهنده SSL در ایران هستند که از این شرکت‌ها با واسطه توانسته‌اند به‌راحتی خرید کنیم ازجمله

شرکت icert که در بین سرویس‌دهنده‌های دیگر خدمات جامع‌تر و هم‌چنین پشتیبانی خوبی دارند. برای خرید SSL کلیک کنید

CSR چیست و چگونه استفاده می‌شود :

زمانی که شما می‌خواهید SSL را بر روی سرور خود فعال کنید سؤالات متعددی در مورد هویت سایت شما ( مانند آدرس سایت ) و همین‌طور هویت شرکت شما ( مانند نام شرکت و محل آن) از شما پرسیده می‌شود. آنگاه سرور دو کلید رمز را برای شما تولید می‌کند , یک کلید خصوصی (Private Key) و یک کلید عمومی (Public Key). کلید خصوصی به این خاطر , این نام را گرفته است , چون بایستی کاملاً محرمانه و دور از دسترس دیگران قرار گیرد. اما در مقابل نیازی به حفاظت از کلید عمومی نیست و این کلید در قالب یک فایل درخواست گواهینامه یا Certificate Signing Request که به‌اختصار آن را CSR می‌نامیم قرار داده می‌شود که حاوی مشخصات سرور و شرکت شما به‌صورت رمز است. آنگاه شما بایستی که این کد CSR را برای صادرکننده گواهی‌نامه ارسال کنید. در طول مراحل سفارش یک SSL مرکز صدور گواهینامه درستی اطلاعات واردشده توسط شمارا بررسی و تائید می‌کند و سپس یک گواهینامه SSL برای شما تولید کرده و ارسال می‌کند.

این گواهی‌نامه‌ها از کجا پشتیبانی می‌شوند !؟

شرکت‌های متعددی وجود دارند که این گواهینامه‌ها را صادر می‌کنند و در سرویس‌های متفاوتی آن‌ها را ارائه می‌کنند که ارزان‌ترین آن‌ها در حال حاضر معادل ۴۰۰ هزار ریال برای هرسال هست و درصورتی‌که هر مشکلی پیش بیاید این شرکت طبق توافقی که با شما دارد خسارت را پرداخت خواهد کرد. البته نوع رمزنگاری هر شرکت ارائه‌کننده گواهی‌نامه نیز متفاوت است و نوع پرداخت خسارت احتمالی نیز مشخص که چیزی شبیه به بیمه هست ! به‌هرحال سایتی که SSL دارد اما گواهینامه معتبری ندارد تفاوت چندانی با سایتی که SSL ندارد نخواهد داشت !

خوب با این توضیح مشخص می‌شود که چرا برخی مواقع برای سایت‌هایی که از https استفاده می‌کنند در هنگام ورود با پیغامی روبرو می‌شویم که مرورگر نسبت به اعتماد به این صفحه از شما پرسش می‌کند و نیاز به تائید از سمت کاربر است. (به‌طور مثال یکی از بانک‌های کشور هنوز این گواهینامه را تهیه نکرده‌اند و بانک پارسیان و سامان این گواهینامه رادارند!)

پرسش و پاسخ مرتبط با SSL

پرسش و پاسخ مرتبط با SSL

فرق میان EV با OV یا DV در چی هست ؟

گواهینامه‌های DV به‌راحتی و بدون اهراز هویت ثبت می‌شوند ، گواهینامه‌های OV با اعتبارسنجی قوی‌تری ثبت می‌شوند اما به دلیل این‌که موسسه‌های زیادی در سراسر دنیا و اکثراً بدون اهمیت به نام دامنه گواهینامه صادر می‌کنند داشتن SSL بانام سایت‌های معتبر بسیار زیاد شده به‌طوری‌که یک مثال برای شما می‌زنم تا باهم ببینیم چقدر خراب هست : دولت می‌تواند موسسه‌ها را مجبور به صدور گواهینامه SSL برای یک سایت که می‌خواهند به‌جای سایت دیگر جا بزنند بکند. این مسئله به‌تازگی در فرانسه اتفاق افتاد که گوگل یک گواهینامه تقلبی برای google.com که توسط موسسه صدور گواهینامه ANSSI فرانسه صادرشده بود را پیدا کرد. این مجوز به دولت فرانسه یا هر کس دیگری که از این مجوز استفاده می‌کرد اجازه می‌داد که از این طریق به کلاه‌برداری و دزدیدن اطلاعات استفاده کند. برای همین از گواهینامه‌های EV سعی در رفع این مشکل‌دارند

برای داشتن نماد اعتماد الکترونیک آیا حتماً به SSL نیاز هست ؟

-خیر، برای گرفتن نماد اعتماد الکترونیک نیاز به SSL نیست و فقط نماد یک ستاره دریافت می‌کنید ، اما اگر بخواهید نماد دوستاره دریافت کنید باید SSL داشته باشید.

چارتر چیست

چارتر

چارتر ، کلمه ایی با ریشه فرانسوی و به معنای " دربست کرایه کردن " است و برای اماکن اقامتی نظیر هتل و وسایل حمل و نقل همچون کشتی ، قطار و هواپیما هم کاربرد دارد . در حال حاضر به مفهوم "چارتر" در صنعت هوایی و هواپیما میپردازیم . در دنیا حتی هلکوپتر ها و جت های اختصاصی را نیز بصورت آنلاین میتوان برای مدت زمان مشخصی برای مقاصد خواسته شده ، چارتر کرد و این امکان را به شخص و یا کمپانی میدهد تا از تخفیفات بیشتری برخوردار شوند . در ایران نیز بسیاری از شرکت های بزرگ که تعداد زیادی از مدیران و کارکنانشان بصورت مستر در مسیر هوایی مشخصی مثلا تهران به مشهد ، الزاما روزهای مشخصی در هفته را پرواز داشته باشند ، ترجیح میدهند از ایرلاینی که مد نظرشان می باشد تعدادی صندلی چارتر کنند . عمدتا اصطلاح seat charter یا همان " اجاره صندلی های پرواز " و یا Full charter " اجاره تمامی صندلی های پرواز " در این نوع پروازها بسیار کاربرد دارد . در واقع full charter یا اجاره تمامی صندلی های پرواز در آن مسیر ، در آژانس های هواپیمایی و شرکت های خدمات مسافرتی که مجری برگزاری تور هستند ، بیشتر به چشم میخورد و از آنجائیکه پروازها در تملک آن آژانس می باشد میتوانند " پرواز " و یا " تور" و خدمات آنرا با بهترین نرخ رقابتی و پیشنهادات ویژه در اختیار مسافرین خود و یا آژانس های همکار بگذارند. از اینرو بهای بلیط های چارتری در بازار متفاوت است و اگر اندکی تامل کنید و چند روزی پرواز ها را رصد کنید میتوانید متناسب با بودجه خود و یا نزدیک به آن ، پرواز مورد نظر خود را خریداری کنید .

چارتر

samtik.com

چارتر کننده کیست؟

شخص حقيقي يا حقوقي است كه با انعقاد قرارداد چارتر (اجاره توريستي ) با چارتر دهنده (شرکت های هواپیمایی) به اجاره دربستي هواپيما تحت عنوان پرواز چارتر اقدام كند .

چارتر دهنده کیست؟

شركت هاي هواپيمايي و يا متصديان حمل و نقل هوايي مي باشند كه با انعقاد قرارداد چارتر مي توانند تمام يا قسمتي از ظرفيت يك هواپيما را در يك دوره زماني خاص يا به صورت موردي، در يك مسير پروازي داخلي و خارجي به هر شخص حقيقي و يا حقوقی واجد شرایط، واگذار نمايند.

تامین کننده کیست؟

دفاتر خدمات مسافرت هوایی یا وب سایت هایی که مجوز فروش آنلاین را دارند، واسطه ای میان مسافر و چارتر کننده می باشند که صرفا وظیفه تامین بلیط را بر عهده دارند.

بررسی ویدئو مارکتینگ

بسیاری از بازاریابان محتوا همچنان از اهمیت ویدئو مارکتینگ در بهبود سئوی وب‌سایت غافل هستند. اما سوال مهم این است که بازاریابی ویدئویی چگونه بر بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جست‌وجو تأثیر می‌گذارد و چگونه می‌توان از آن در استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کرد؟
وبسایت شنبه: بسیاری از بازاریابان محتوا همچنان از اهمیت ویدئو مارکتینگ در بهبود سئوی وب‌سایت غافل هستند. اما سوال مهم این است که بازاریابی ویدئویی چگونه بر بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جست‌وجو تأثیر می‌گذارد و چگونه می‌توان از آن در استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کرد؟ در ادامه چگونگی تاثیر محتوای ویدئویی بر سئوی وب‌سایت را تشریح خواهیم کرد.

رتبه ویدئوها در صفحه نتایج موتور جست‌وجو (SERP)

طبق آخرین اطلاعاتی که از به‌روزرسانی الگوریتم‌های گوگل در اختیار است، صفحات دارای ویدئو، ۵۳ درصد بیشتر احتمال حضور در صفحه نخست نتایج جست‌وجو را دارند و به نوعی گوگل، نتایج ویدئویی را در اولویت قرار می‌دهد. البته همچنان هم تاثیر محتوای متنی در سئوی وب‌سایت را نمی‌توان نادیده گرفت. بهترین روش‌ها برای قرار‌گرفتن در صفحه نتایج ویدئویی گوگل، این است که ویدئوی شما باید کوتاه و کمتر از ۴ دقیقه باشد و همچنین دارای rich video snippets یا همان قطعات کوچک ویدئویی باشد.
ویدئو مارکتینگ چگونه بر سئوی شما اثر می‌گذارد؟

افزایش کلیک

تحقیقات نشان می‌دهد که نتایج جست‌وجوی دارای ویدئو، میزان ۴۱ درصد بیشتر از محتوای متنی کلیک می‌خورند. درصد زیادی از این کلیک‌ها به دلیل همان rich video snippets ها هستند که در کنار نتایج جست‌وجو به نمایش درمی‌آیند. برای مثال یوتیوب به طور خودکار، این تصاویر کوچک را ایجاد می‌کند اما برای تاثیرگذاری در سئو نباید به یوتیوب برای انجام این کار اکتفا کنید چراکه ریچ اسنیپت‌های ویدئویی کانال یوتیوب شما یا دیگر وب‌سایت‌های اشتراک ویدئو، کاربر را مستقیما به آن سایت هدایت می‌کنند نه دامنه و وب‌سایت شما. بهترین روش‌ها برای افزایش کلیک این است که ویدئوها را به همراه اسنیپت‌های ویدئویی، مستقیما در وب‌سایت خود قرار دهید.

جذاب‌کردن صفحه سایت

میانگین توجه کاربران به محتوای شما کمتر از ۸ ثانیه است. نرخ خروج کاربران یکی از عواملی است که بیشترین صدمه را به رتبه شما در نتایج جست‌وجوها وارد خواهد کرد. ویدئو‌مارکتینگ راحت‌ترین کاری است که می‌توان برای ماندن کاربران در سایت انجام داد.
نتایج تحقیقات درباره وب‌سایت‌های خرده‌فروشی نشان می‌دهد که بازدیدکنندگانی که یک ویدئو را تماشا می‌کنند، ۲ دقیقه بیشتر در سایت می‌مانند و ۶۴ درصد بیشتر احتمال دارد که از وب‌سایت شما خرید کنند. بهترین روش‌ها برای کاهش نرخ خروج کاربران این است که ویدئوی خود را در بالای سایت در معرض دید قرار دهید و از انطباق عنوان ویدئو با محتوای داخل آن اطمینان حاصل کنید چون هیچ کاربری دوست ندارد به او دروغ گفته شود.

ویدئوها لینک می‌سازند

یکی از عواملی که در سئو تاثیر دارد، مربوط به ساخت لینک است. محتوای ویدئویی در مقایسه با محتوای متنی، تقریبا تعداد لینک‌دهی را سه برابر می‌کند؛ اما چگونه؟ این کاربران هستند که لینک‌های محتوای شما را ایجاد می‌کنند و مردم ویدئو را دوست دارند چون ارزشش بیش از یک میلیون کلمه است. تولید ویدئوی با کیفیت و با انتخاب مخاطبان هدف درست، بک لینک‌های عالی برای سایت شما ایجاد خواهد کرد. بهترین روش‌ها برای لینک‌سازی این است که حتما ویدئوی حرفه‌ای و با کیفیت خود را در سایت خودتان قرار دهید نه وب‌سایت‌های اشتراک ویدئو.
در ادامه به چند روش استفاده از ویدئو برای بهبود سئوی وب‌سایت، اشاره خواهیم کرد:

ادغام فایل ویدئویی: ویدئو نشانی از یک محتوای باکیفیت است و به‌عنوان بخشی از یک ترکیب چندرسانه‌‌ای در یک وب‌سایت، سیگنال‌هایی به موتورهای جست‌وجو ارسال می‌کند که صفحه‌ شما دارای محتوای غنی است که می‌تواند مرتبط با نیازها و درخواست‌های مخاطبان باشد. بنابراین وجود ویدئو در کنار محتوای متنی، رتبه سایت را افزایش می‌دهد.

برچسب‌های کلیدواژه: گنجاندن کلیدواژه‌ها برای سئوی محتوای متن برای توضیح ویدئوهایتان (در عنوان‌ها، نام فایل‌ها، توضیحات و تگ‌ها) تضمین می‌کند که ارتباط ویدئوی شما با نتایج جست‌وجو برای موتورهای جست‌وجو مشخص است.

متن ویدئو: کپشن‌نویسی و نوشتن متن بخش‌های صوتی ویدئوهایتان بر میزان دیده‌شدن آن تأثیرگذار بوده و به ارتباط آن با جست‌وجوها بیشتر کمک می‌کند.

نقشه سایت ویدئو:
Video Sitemap ضمیمه‌ای برای نقشه کلی وب شماست که به صورت مجزا برای نقشه کلی سایت تعریف شده و اطلاعاتی نظیر مدت زمان، اولویت، دفعات بازدید و غیره در آن ثبت می‌شود.

بهینه‌سازی ویدئوها برای زمان بارگذاری: زمان بارگذاری صفحه بر تجربه کاربر اثر می‌گذارد و همین دلیل در سئو نیز تأثیر خواهد داشت. ۵۷ درصد کاربران تلفن همراه، پس از ۳ثانیه انتظار از سایت خارج می‌شوند.

الگوریتم RANK BRAIN در سئو سایت

rank brain چیست؟

rank brain یک الگوریتم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است. این الگوریتم درخواست جستجوهای گوگل را مورد پردازش قرار می دهد و مرتب می کند. rank brainدر مواجهه با کلمات ناآشنا، کلمات مشابه را حدس زده و جستجو را بر اساس همان کلمات انجام می دهد. همچنین این الگوریتم برای نمایش مطالبی با کلمات کلیدی متفاوت و طولانی بسیار کاربردی است. نتایج جستجوی عبارت بر اساس این الگوریتم در کشورهای مختلف متفاوت است. به صورت کلی الگوریتم rank brain می تواند کلمات و الگوهای جدید را شناسایی کند و آن ها را یاد بگیرد.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

هوش مصنوعی یعنی طراحی سیستم های کامپیوتری به صورتی که کامپیوتر بتواند تا حد ممکن مانند انسان فکر یا عمل کند.

الگوریتم های یادگیری ماشین الگوریتم هایی هستند که بدون کمک انسان می توانند به جمع آوری اطلاعات پرداخته، از اطلاعات استفاده کنند و عملکرد خود را بهبود بخشند.

اهمیت rank brain

این الگوریتم یکی از الگوریتم هایی است که مشخص می کند چه نتایج و چه سایت هایی در صفحه جستجوی گوگل نمایش داده شوند؛ همچنین مشخص می کند که این سایت ها در کدام قسمت و کدام صفحه جستجوگر گوگل به نمایش درآیند. تقریبا می توان گفت بین الگوریتم های موجود برای ارزیابی سایت الگوریتم rank brain از مهمترین آن ها به شمار می رود.

با استفاده از این الگوریتم نتایج غیر مرتبط با موضوع جستجو شده کمتر نمایش داده می شود؛ و کاربران تجربه ی بهتری از کار با موتور جستجوی گوگل کسب می کنند. الگوریتم rank brain با توجه به تاریخچه جستجوی کاربر، موقعیت مکانی و ... سعی می کند نزدیکترین نتایج مورد نظر کاربر را نمایش دهد.

البته می توان گفت گوگل در تمامی جستجو ها از این الگوریتم استفاده نمیکند. بلکه در جستجوهای حساس یا کلمات کلیدی طولانی این الگوریتم به میدان می آید.

الگوریتم سئو سایت

چگونگی تاثیر الگوریتم rank brain بر سئو و بهینه سازی سایت

یکی از مهمترین عوامل موثر در سئو سایت، استفاده از کلمات کلیدی می باشد. کلمات کلیدی باید آن کلماتی باشند که مشتریان کسب و کار شما آن را در گوگل جستجو می کنند. پس انتخاب کلمات کلیدی امری مهم است که باید با دقت انجام شود. انتخاب کلمه کلیدی مناسب که پایه سئو می باشد؛ قسمتی است که rank brain بیشترین تاثیر را روی آن دارد. البته الگوریتم اصلی موتور جستجوی گوگل مرغ مگس خوار نام دارد و rank brain بخشی از الگوریتم اصلی گوگل می باشد.

دیگر سئو محتوا بر اساس یک کلمه کلیدی مفید واقع نمی شود. با وجود الگوریتم rank brain باید به جست و جوی معنایی اهمیت بسیاری قائل شد و همیشه در پی این بود که دقیقا کاربر چه جملاتی را جستجو می کند و چه می خواهد بخواند. همچنین با تمرکز بر روی کلمات کلیدی طولانی که به نظر کاربر نزدیک باشد می توانید به رتبه بهتری در موتور جستجوی گوگل دست پیدا کنید.

با استفاده از این الگوریتم و تکنولوژی هوش مصنوعی به کار رفته در آن، نقش تکنیک های سئو کلاه سیاه روز به روز کم رنگتر از قبل می شود. یقینا با وجود این الگوریتم، جستجوی کلمات کلیدی طولانی یا حتی جملات راحت تر شده و نتایج بهتری به دست می آید. پس می توان گفت با نتایج دقیق این الگوریتم توجه به تولید محتوای با کیفیت و اصول سئو بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

سفارشی سازی محصولات شرکت برای مشتریان در بازاریابی

اواخر دهه ۱۹۹۰، همه در فکر شرکت های دات کام ( اینترنتی) بودند. سرمایه گذارهای ریسک پذیر به بخش فن آوری پیشرفته هجوم برده بودند و قیمت سهام شرکتهای دات کام به شدت رو به افزایش بود، اما در مقابل وضعیت شرکت های معمولی زیاد رضایت بخش نبود. به نظر می رسید این دوران بدترین زمان برای راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای سنتی بود که قرار است اسباب بازی بفروشد. در سال ۱۹۹۶، زمانی که ماکسين کلارک می خواست (کارگاه اخرت خودتان را بسازید) را راه اندازی کند، منتقدین بسیاری اعتقاد داشتند که این تصمیم اشتباه است. اما با نزدیک شدن به دهه اول از آغاز فعالیت این شرکت، مشخص شد که تعداد طرفداران آن از مخالفانش بسیار بیشتر است. یکی از مشاوران خرده فروشی در سال ۲۰۰۵ (خرس خودتان را بسازید) را به عنوان یکی از پنج خرده فروش مطرح معرفی کرد. همچنین این شرکت توانست در فهرست سریع ترین شرکتهای رو به توسعه مجله بین ویک، رتبه ۲۵ را از نظر رشد سریع بدست آورد. مؤسس و مدیر اجرایی شرکت، ماکسين کلارک، توانست جایزه مشتری مداری شرکتهای سریع را از آن خود کنند. اما یک شرکت تازه تأسیس کوچک چطور می تواند به چنین موفقیتی دست پیدا کند؟

محصول

روی کاغذ همه چیز ساده به نظر می رسند. ماکسين کلارک اولین فروشگاه واقعی را در سال ۱۹۹۶ افتتاح کرد. این شرکت از آن زمان به بعد بیش از ۲۰۰ فروشگاه راه اندازی کرده و بالغ بر ۳۰ میلیون خرس و دیگر عروسک های سفارشی را برای مشتریان تولید کرده است. درآمد شرکت در سال ۲۰۰۵ به ۳۵۹ میلیون دلار رسید و نرخ رشد ۲۰ درصد را می توان برای آن پیش بینی کرد. فروش سالانه به ازاء هر متر مربع در شرکت ۶۵۰۰ دلار می باشد که دو برابر متوسط فروشگاه های آمریکایی است. این شرکت در نظر دارد سالانه حدود ۳۰ فروشگاه جدید در آمریکا و کانادا افتتاح کرده و امتیاز راه اندازی ۲۰ فروشگاه را هم در سطح بین المللی به متقاضیان اعطا کند. سهام این شرکت از نوامبر سال ۲۰۰۳ که به صورت سهامی عام تبدیل شد، ۵۶ درصد رشد کرده است. مهم تر از همه اینکه فروش اینترنتی شرکت به شدت در حال افزایش است.

بازاریابی محصول

چرا این مدل مفهومی در عمل موفق شد

شاید منتقدینی که از بیرون پیگیر موضوع هستند، تصور کنند که (خرس خودتان را بسازید) که با دیگر تولید کنندگان اسباب بازی مثل شرکت خرس بدی رمانت در حال رقابت است. شرکت خرس ئدی ورمانت به شدت این موضوع را در تبلیغات خود مطرح می کند که این تنها محصولی است که در آمریکا تولید می شود و یا به صورت مادام العمر ضمانت می کند. محصولات این شرکت در کارخانه مرکزی واقع در ایالت ورمانت تولید می شود. نقطه عطف این محصول در فروش، کیفیت آن است و محصولات از طریق بروشور چاپی و سایت اینترنتی به صورت مستقیم توسط مصرف کنندگان خریداری می شود.

با اینکه چند گزینه برای سفارشی کردن محصولات وجود دارد اما بیشتر فروش مربوط به خرس هایی است که لباس و ظاهرشان از قبل تعيين شده است. فرقی هم نمی کند که خرس معمولی را سفارش می دهید یا آنکه مخصوص خودتان سفارش داده اید، در هر صورت آن را از طریق پست و در یک جعبه بسته دریافت می کنید و هیچ خاطره ای از مشارکت در ساخت یا سفارشی کردن آن ندارید. قیمت این خرس ها هم بین ۵۰ تا ۹۰ دلار می باشد که نشان دهنده کیفیت بالای آن می باشد. علیرغم موفقیت هایی که شرکت خرس تدی و رمانت از زمان عرضه اولین خروس خود در سال ۱۹۸۱ بدست آورده، اما ماکسين کلارک او را رقیبی برای خود نمی داند. کلارک می گوید: مدل مفهومی ما بر اساس سفارشی سازی است. امروزه بیشتر چیزها دارای فن آوری بالا بوده و نمی توان داخل آنها را دستکاری کرد، اما محصول ما را می شود.

ما خودمان را اسباب بازی فروشی نمیدانیم، بلکه خاطره می فروشیم. شواهد هم گفته کلارک را تأیید می کند که می گوید فروش بر خلاف دیگر تولید کنندگان اسباب بازی، در زمان کریسمس و مناسب شما تغییر خاصی نمی کند و به طور متوازن در کل سال پخش شده است. سفارشی سازی محصولات از سال ها قبل در صنایع مختلف مرسوم بوده است. هارلی دیویدسون با فرآهم کردن امکان سفارشی سازی موتورسیکلت برای مشتریان، برندی بسیار مستحکم و مشتریانی بسیار وفادار بدست آورده است. ِDell هم با پیروی از این مفهوم به رهبر بازار در صنعت خود تبدیل شده است. حتی در بخش مد، شرکتهایی مثل نایک و لیوایز که دارای سیستم تولید انبوه هستند هم امکان سفارشی سازی محصولات را از طریق وب سایت شان برای مشتریان فراهم کرده اند.

جیون بلیر از تحلیلگران موسسه مالی راجدیل نیز اعتقاد دارد که سفارشی سازی باعث رضایت بالای مشتریان شده و آنها را به شدت وفادار می کند. به اعتقاد ماکين کلارک، با اینکه سفارشی سازی در صنعت اسباب بازی هنوز مرسوم نشده، اما چون امکان بروز خلاقیت و بیان گردن درون مشتریان را برایشان فرآهم می کند، به مرور رشد خواهد کرد. سفارشی سازی نسبت به تولید انبوه برای مشتریان ارزش بسیار بالاتری دارد. او می گوید: این توانمند سازی است: مشتری می تواند چیزهایی را تحت کنترل خود در آورده خرس خودتان را بسازیده تنها بر مفهوم سفارشی سازی تکیه نکرده است، بلکه آنرا به عنوان محرکی انسانی در ارائه ارزش به مشتری در نظر گرفته است.

مشارکت گسترده مشتری در فرایند سفارشی سازی بسیار بیشتر از محصولی که بدست می آید ارزش دارد بعضی از تحلیلگران علیرغم موفقیت شایان توجه خرس خودتان را بسازید به این موضوع اشاره می کنند که ممکن است این شرکت هم یکی دیگر از هوس های زودگذر صنعت اسباب بازی باشد و به سرنوشت برند بیتی بیبیز و گیج پچ کیدز دچار شود. ماکسین کلارک هم به این نگرانی توجه داشته و اطمینان دارد که خرس خودتان را بسازیده را می توانند با همان سرعتی که سلایق کودکان تغییر می کنند، متحول کند. با اینکه برخی لباسها و لوازم بر اساس مد روز تغییر می کنند این شرکت لباس اسپایدر من در اندازه خرس ها را هم زمان با محبوب شدن فیلم در فروشگاهه هایش عرضه کرد)، اما باقی لوازم هر سال ۱۱ بار تغییر می کنند. (کتابخانه امید ایران)

شناختن مشتری

ماکسين کلارک استراتژیست رویائی و شاید نابغه ای می دانند که باعث شد مدل مفهومی فخرس خودتان را بسازید که در عمل کار کند. اما موفقیت او به عنوان مدیر اجرایی شرکت، تنها به دلیل مهارت در تدوین و پیاده سازی استراتژی نیست. کلارک موفقیت خود را در این میداند که فراموش کرد مشتری بودن چگونه است که اگر بدانید کلارک هیچوقت بچه ای نداشته، موضوع جالب تر هم می شود. مطمنا درک کردن موی مفهوم جدیدی نیست و کلارک نیز برای مشتری مداری کردن شرکت «خرس خودتان را بسازید» هم از ابزارهای پیشرفته و هم از ابزارهای معمولی استفاده کرد.

کلارک برای اینکه بتواند خودش را بجای مشتریانش بگذارد، همان راهی که آنها می روند را طی می کند، او هر هفته به دو یا سه تا از ۲۰۰ فروشگاه «خرس خودتان را بسازید» می رود. هدف او از این کار دخالت در چگونگی اداره فروشگاه نیست، بلکه از این فرصت برای صحبت کردن با کودکان و والدین آنها استفاده می کند. او شخصا کارمندان را در خدمت گذاری به مشتریان یاری می کند و حتی کارت ویزیت خودش را هم به آنها می دهد.

یکی از نتایج این کار آن است که او هر هفته هزاران ایمیل دریافت می کند و شناسه کاربری کودکان را در لیست دوستان خود در برنامه های گفتگوی بر خط قرار میدهد. او برای این ایمیل ها ارزش بالایی قائل است و تا آنجا که بتواند از طریق کامپیوتر شخصی خود به آنها پاسخ می دهد. همچنین برای بکارگیری این سرمایه عظیم، چیزی راه اندازی کرده که نامش انجمن مشاوره مجازی کودکانه است و شامل فهرستی از آدرس ایمیل کودکان می باشد. اما از این ارتباطات پیشرفته چه چیزی نصیب گکارک می شود؟ او می گوید: ایده ها، قبلا فکر می کردم فقط خودم باید ایده بدهم. اما حالا می دانم که می توانم روی تک تک مشتریانم حساب باز کنم.

از ساختمان فروشگاه گرفته تا لوازم جانبی که در خط تولید قرار می گیرند، در همه جا میتوان ایده های مشتریان را به کار گرفت وقتی ایده ای مطرح می شود، کلارک آن را در انجمن مجازی مطرح می کند تا ظرف مدت کوتاهی از کودکان بازخورد بگیرد. موتور کوچک، خرس شانس در میادین ورزش و کیسه پولک دوزی شده همگی ایده های بسیار موفقی هستند که توسط مشتریان پیشنهاد شده اند
بررسی و پیاده سازی ایده های جدید، فرصتهای بزرگ بالقوه بسیاری را پیش روی شرکت قرار خواهد داد. به زودی نمایشگاه هایی از مبلمان مخصوص خرسها در فروشگاه های (خرس خودتان را بسازید) برپا می شود که توسط کودکان برای کودکان طراحی شده اند. مفهوم سفارشی سازی در خرس برای سایر عروسک ها نیز به کار گرفته می شود.

سوالهایی برای گفتگو

  • مثالهایی از نیازها، خواسته ها و تقاضایی که مشتریان خرس خودتان را بسازید بروز داده اند بیان کنید و مشخص کنید. این سه مفهوم با هم چه تفاوتی دارند. (خرس خودتان را بسازید) در مقابل هر کدام از آنها چه عکس العملی نشان داده است.
  • جنبه های مختلف محصول خرس خودتان را بسازید» را شرح دهید. در معامله خرس خودتان را بسازید» چه چیزی مبادله می شود؟
  • کارگاه «خرس خودتان را بسازیده از کدامیک از پنج مفهوم اصلی بازاریابی پیروی می کند؟
  • ارزشی که «خرس خودتان را بسازید» برای مشتریان خلق می کند را با جزئیات شرح دهيد.
  • أیا ادامه دادن روند ایجاد رابطه با مشتریان برای «خرس خودتان را بسازید» موفقیت آمیز خواهد بود؟ چرا بله یا چرا نه؟

(برگرفته از کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر)

منبع: nopardazco.com

دانلود نرم افزار طراحی وب سایت BOOTSTRAP

bootstrap امروزه یکی از معروف ترین نرم افزار هایی است که توسعه دهندگان وب سایت ها از آن برای طراحی سایت های واکنش گرا یا ریسپانسیو استفاده می کنند. با بهره گیری از این فریم ورک و آشنایی با اچ تی ام ال و سی اس اس می توانید صفحات زیبا و جذابی را پدید آورید. این نرم افزار طراحی سایت در سال 2018 منتشر گردید و شرکت سازنده آن Zine EOOD می باشد.

از مشخصات این برنامه این است که می توانید بیشتر کار های اساسی خود را به صورت drag and drop انجام دهید و کدنویسی شما سرعت بیشتری پیدا می کند. به همین جهت می توانید بخش های مختلف وب سایت مانند فوتر، هدر و بدنه را به راحتی و سرعت بیشتر بسازید.

نرم افزار Bootstrap Studio چه امکاناتی دارد؟

  • طراحی وب سایت به صورت واکنش گرا
  • استفاده از فریم ورک پر قدرت بوت استرپ
  • امکان دانلود کامپوننت های مختلف
  • امکان ویرایش فایل های اچ تی ام ال و سی اس اس و...
  • کاربری راحت و کاربر پسند
  • و سایر نکات ویژه این نرم افزار

دانلود Bootstrap Studio v4.1.7

لینک دانلود: nopardazco.rar [29.5 MB]

حجم فایل: 31mb

سفارش ساخت وب سایت نوبت دهی

سایت های نوبت دهی برای برخی سازمان ها استفاده می شوند و مزایای بسیاری دارند. یکی از مزایای آن گرفتن نوبت به آسانی در هر مکانی بدون نیاز به رفت و آمد است. به خصوص که امروزه ترافیک های شهری وقت زیادی را تلف می کنند. سامانه های نوبت دهی بیشتر برای بیمارستان ها و پزشکان کاربرد دارد. البته این به این معنا نیست که سایر سازمان ها نمی توانند از سامانه های نوبت دهی استفاده کنند. همه سازمان هایی که برای ارائه خدمات بهتر به کاربرانشان نیازمند نوبت دهی هستند؛ می توانند از سایت های نوبت دهی استفاده کنند. با این کار از بسیاری مراجعه های غیر ضروری کاسته می شود. سامانه نوبت دهی پزشکی ویزیطب یکی از نمونه کار های حرفه ای شرکت نوپرداز در زمینه ساخت سایت های نوبت دهی است.

جهت سفارش ساخت وب سایت نوبت دهی با ما در تماس باشید.

امکاناتی که سایت های نوبت دهی باید دارا باشند

انتخاب مکان

با استفاده از این سایت ها می توان نزدیک ترین شعبه از سازمان مورد نظر یا مطب را انتخاب کرد. زیرا سامانه های نوبت دهی با تقسیم بندی های مکانی، موجب می شوند به راحتی نزدیک ترین مکان را انتخاب کرد. البته برای سایت های نوبت دهی که فقط برای یک پزشک یا سازمانی تنها با یک شعبه ساخته می شوند؛ نیازی به این گزینه نیست.

انتخاب تاریخ

باید سامانه های نوبت دهی آنلاین تقویم هایی داشته باشند تا کاربر تاریخ مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کند. وجود این بخش ضروری است و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

انتخاب ساعت

در مرحله بعدی باید با توجه به تاریخ انتخاب شده، ساعت مراجع نیز مشخص شود. در این قسمت کاربر می تواند خودش ساعت مورد نظر را در صورت خالی بودن انتخاب کند. یا با توجه به روند کاری سازمان ساعاتی برای مراجعه حضوری توسط سامانه به کاربر اعلام شود.

ثبت اطلاعات

در مرحله آخر پس از انتخاب تاریخ و ساعت مراجعه حضوری کاربر، با توجه به خدمات و نیازهای سازمان یا مطب می توان اطلاعاتی را از کاربر درخواست کرد. این اطلاعات ثبت می شوند و در هنگام مراجعه حضوری تطبیق داده می شوند. برای مثال می توان ثبت اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ... را از کاربر درخواست کرد.

امکانات ویژه برای سایت های نوبت دهی پزشکان

در این سایت ها معرفی کامل پزشک و تخصصشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر سایت نوبت دهی برای یک بیمارستان یا درمانگاه است. کلینیک های مختلف را باید از هم تفکیک کرد و نام پزشکان مربوطه را در کلینیک مختص به آن ها دسته بندی کرد تا کار برای کاربران راحت تر باشد.

از ویژگی های مفید دیگری که اینگونه سایت ها میتوانند داشته باشند؛ دادن یک کد پیگیری به بیماران است. با این کار در زمان مراجعه حضوری عملیات ویزیت کردن به سرعت انجام می شود.

علاوه بر این امکانات تمام موارد اختصاصی نیز قابلیت پیاده سازی بر روی سایت سفارش داده شده را توسط تیم برنامه نویسی نوپرداز خواهد داشت.

طراحی سایت واکنش گرا تهران

طراحی سایت تهران در واقع منظور از طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا روشی درحوزه طراحی سایت می باشد که به کمک آن وب سایت طراحی شده در دستگاه های هوشمند نظیر تبلت ها و تلفن های همراه پیشرفته ، قابل مشاهده خواهد بود . در واقع با انجام طراحی سایت حرفه ای ، وب سایت شما مطابق با رزولوشن صفحه نمایش دستگاه هوشمند کاربر به بهترین شکل ظاهر خواهد شد . همان طور که قابل مشاهده می باشد روز به روز بر تعداد کاربران دستگاه های هوشمند در سراسر جهان افزوده می شود از این رو انجام طراحی سایت به صورت واکنش گرا یا ریسپانسیو به یکی از نیاز های تمامی کسب وکار ها تبدیل شده است . علاوه بر این از آن جایی که طراحی سایت ریسپانسیو امروزه بسیار رواج پیدا کرده است ، موتور های جستجو گر نیز ( به خصوص موتور جستجو گر گوگل ) واکنش گرا بودن وب سایت ها را به عنوان یکی از کاراکتر های مهم و موثر در رتبه بندی آن ها در نظر گرفته اند . راهکار های گوناگونی در راستای شرکت طراحی سایت در حوزه ی طراحی سایت موجود می باشد که به کمک آن ها و با رعایت تمامی اصول و استاندارد های موجود در طراحی سایت می توانید به بهترین نتیجه دست یافته و نرخ تعداد مشتریان خود را روز به روز افزایش دهید . شرکت طراحی سایت نونگار به عنوان بزرگ ترین ، قدیمی ترین و موفق ترین شرکت در زمینه ی طراحی سایت ، بهترین خودمات را برای مشتریان خود در نظر گرفته است . با سپردن پروژه طراحی سایت ریسپانسیو خود به شرکت طراحی سایت نونگار به بهترین نتیجه در بازار رقابتی دست خواهید یافت چراکه طرحی سایت شما بر پایه تمامی اصول روز دنیای طراحی سایت و توسط بهترین تیم برنامه نویسی ایران انجام خواهد شد . بر اساس آمار های ثبت شده 80% از افراد جامعه که دارای تلفن های همراه پیشرفته می باشند هر 15 ثانیه یک بار ، برای مشاهده ی مطالب جدید تلفن همراه خود را چک می نمایند هم چنین 80% کاربران شبکه های اجتماعی پر طرفدار همانند توییتر ، فیسبوک و ... دارای تلفن های هوشمند می باشند . این آمار ها اهمیت انجام طراحی سایت به صورت ریسپانسیو را دو چندان می نمایند.

طراحی سایت حرفه ای

ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور شما در وبسایت گروه نرم افزاری ایده از شما دعوت می نماییم از محصولات و خدمات ما دیدن فرمایید. اهم فعالیت های گروه نرم افزاری ایده معطوف بر ارائه و توسعه نرم افزارهای تحت وب و موبایل می باشد .ما برای توسعه نرم افزارهای سازمانی تحت وب با مقیاس بزرگ و کوچ و یا نرم افزارهای مبتنی بر موبایل آماده همکاری و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستیم.

منبع: گروه ایده

چرخه هوشمندی چیست؟

چرخه هوشمندی (Intelligence cycle)

چرخه هوشمندی به صورت سنتی به چرخه‌ای پایه‌ای در حوزه پردازش هوشمندی در سازمان‌های هوشمند غیر نظامی و نظامی اطلاق می‌شد. مراحل این چرخه عبارتند از صدور الزمات برای تصمیم‌گیران، جمع‌آوری، پردازش، تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به صورت یک نمودار بسته نمایش داده می‌شود. مراحل این چرخه عبارتند از صدور الزمات برای تصمیم‌گیران، جمع‌آوری، پردازش، تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به صورت یک نمودار بسته نمایش داده می‌شود. مراحل به صورت تکراری انجام می‌شوند و زمانی به پایان چرخه خواهیم رسید که تصمیم‌گیران بازخورد خود را ارائه کرده و در مراحل اجرای کار تجدید نظر کنند. چرخه هوشمندی توسط وزارت دفاع آمریکا (Department of Defense DOD) و سرویس‌های نظامی با نام “فرایند هوشمندی” نیز خوانده می‌شود. چرخه هوشمندی یک روش موثر برای پردازش اطلاعات و تبدیل آن آن به اطلاعات مرتبط و عملی است.

چرخه هوشمندی چیست

البته که توضیحات جزئی در مورد هر یک از مراحل چرخه هوشمندی بایستی به طور کامل مطرح گردد تا این چرخه به عنوان یک چرخه کاربردی مورد استفاده قرار گیرد. اما در این مطلب فقط به بیان بخش‌های اصلی چرخه هوشمندی و کاربرد اصلی آن پرداخته شد. مراحل چرخه هوشمندی به طور کلی عبارتند از:

  • الزامات (Requirements)
  • جمع‌آوری (Collection)
  • پردازش (Processing)
  • تجزیه و تحلیل و تولید (Analysis and Production)
  • انتشار و بازخورد (Dissemination and Feedback)
  • برنامه ریزی و جهت‌دهی (Planning and Direction)

(19)

طراحی وب سایت وکلا | طراحی سایت حقوقی | طراحی سایت وکالت تهران

طراحی وب سایت یکی از بهترین روش های معرفی وکلا و راهی برای شناختن بهتر آن ها می باشد. همچنین از این طریق می توانند اطلاعات حقوقی مربوط به وکالت را از طرق سایت در دسترس عموم مردم یا مخاطبان خود قرار دهند. شما باید کسب و کار خود را به خوبی مردم معرفی نمایید که انجام این کار با استفاده از یک سایت صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این که باید سایت وکالت به صورت حرفه ای و کاربرپسند باشد، بایستی طراحی سایت به صورت کاملا واکنش گرا باشد تا کاربران بتوانند به راحتی و از طریق هر دستگاهی (موبایل، تبلت و...) صفحات وب سایت شما را به آسانی پیشمایش نمایند.

سایت وکالت و حقوقی

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت حقوقی سئو و بهینه سازی آن است که جهت افزایش مخاطب شما بایستی به صورت جدی روی آن کار شود. موفقیت وب سایت اینترنتی شما شما در گرو همین عوامل خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

طراحی وب سایت وکلا

وکلا می توانند بسیاری از فعالیت های خود را از طریق طراحی سایت وکلا از دنیای فیزیکی به دنیای مجازی انتقال دهند. پاسخ گویی به سوالات حقوقی و انجام مشاوره از جمله خدمات مهمی است که از این طریق امکان پذیر خواهند بود. قطعا در صورتی که بسیاری از فعالیت های وکیل به صورت اینترنتی انجام شود، او می تواند با دقت و سرعت بیشتری نسبت به وظایف خود عمل کند.

امکانات طراحی سایت وکلا

  • ایجاد قسمتی برای معرفی و سابقه کاری وکیل
  • ایجاد پنل کاربری با امکانات مختلف و اختصاصی
  • ایجاد بخش وبلاگ و خبر ها
  • طراحی درگاه پرداخت آنلاین
  • طراحی صفحه درباره ما و تماس با ما
  • ایجاد امکانات اختصاصی مورد نیاز شما

طراحی سایت وکالت در تهران

بسیاری از افراد ساکن در شهر تهران ترجیح می دهند به جای مراجعه به مراکز حقوقی و وکیل ها سوالات خود را از طریق وب و بخش پشتیبانی سایت ها بپرسند و به همین جهت موفقیت کسب و کار ها در شهر تهران وابسته به بهینه سازی سایت ها در این شهر خواهد بود. ایجاد یک وب سایت مناسب در واقع می تواند یک بستر عالی برای فعالیت وکیل ها در دنیای مجازی باشد.

پس طراحی سایت وکالت در تهران یکی از بهترین روش های معرفی شما به بازدید کنندگان بوده و سبب افزایش اعتبار و اطمینان مردم به شما خواهد شد. طراحی اختصاصی قالب گرافیکی سایت و توجه به مباحث طراحی سایت حرفه ای از موارد مهمی است که باید آن ها را در نظر گرفت. از این رو شرکت نوپرداز با استفاده از تیمی هماهنگ و مجرب آماده ارائه خدمات در این زمینه به مشتریان گرامی می باشد.

طراحی سایت حقوقی

معمولا افراد مدت زمان زیادی را در فضای مجازی صرف یافتن پاسخ به سوالات حقوقی خود می کنند و گاهی دچار سردرگمی نیز می شوند. به همین جهت طراحی سایت حقوقی از اهمیت زیادی برخوردار است. علاوه بر امکانات و مزایای سایت حقوقی شما می توانید با ایجاد یک بخش وبلاگ بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت سایت خود جذب نمایید.

استفاده از مطالب با کیفیت و جذاب از جمله مهم ترین فاکتور هایی است که باید به آن ها توجه شود. همچنین توجه به مباحث رابطه کاربری و تجربه کاربری دیگر عاملی است که از گیج شدن مخاطبان سایت شما جلوگیری خواهد کرد. در ادامه به بررسی امکانات مختلف سایت های حقوقی می پردازیم.

ویژگی های طراحی سایت حقوقی

  • طراحی بخش خبر ها و وبلاگ سایت
  • امکان ایجاد درگاه بانکی برای پرداخت های آنلاین
  • امکان دانلود فایل های حقوقی
  • استفاده از یک پنل حرفه ای و آسان
  • طراحی کلیه امکانات اختصاصی
  • طراحی صفحه تماس با ما

منبع: نوپرداز

12345678910
last